ارزانترین سایت برای خرید وب مانی

ارزانترین سایت برای خرید وب مانی
ارزانترین سایت برای خرید وب مانی

ارزانترین سایت برای خرید وب مانی

انجام معاملات اینترنتی این روزها برای آن عادی استکاربران که بخشی از اکثر فعالیت های خود را با اینترنت دارند.  با این حال، احتمالا به بسیاری از وب مانی غیر مشهور است و می کند اطلاعات در مورد آن ندارند برای این منظور، در این آموزش، ما سیستم پرداخت آنلاین WebMoney و کاربرد آن در ایران را توضیح خواهیم داد.

وب مانی به زبان ساده – ارزانترین سایت برای خرید وب مانی

وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین و ابزاری جامع برای فعالیت های تجاری آنلاین است. شرکت WM Transfer مالک و مدیر سیستم پرداخت آنلاین انتقال وب مانی است که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است. نرم افزار این سیستم توسط JSC توسعه یافته است. این شرکت هم چنین پشتیبانی فنی و نگهداری را نیز ارائه می‌دهد.

روش ارتقا سطح پاسپورت وب مانی  – ارزانترین سایت برای خرید وب مانی

اگر چه استفاده عادی از وب مانی نیاز به تاییدیه خاصی ندارد اما برای آن که بتوانید تعداد تراکنش های خود را افزایش دهید، باید مدارک خود را برای وب مانی بفرستید تا حساب شما احراز هویت یا وریفای شود. با توجه به سطح اطلاعاتی که از خودتان در اختیار وب مانی قرار می دهید، سطح پاسپورت شما تعیین می شود.

پاسپورت Alias در زمان افتتاح حساب وب مانی، پاسپورت شما از نوع Alias می باشد؛ به این معنی که هیچ کدام از مشخصات شما برای وب مانی ارسال نشده است.

پاسپورت Formal – اگر اطلاعات خود را برای وب مانی ارسال کنید، پاسپورت شما به Formal تغییر می کند، البته این نوع پاسپورت نیز با توجه به آن که اطلاعات شما تائید نشده می باشد از سطح پایینی برخوردار است.

پاسپورت Personal – به این معنی است که شما علاوه بر ارسال اطلاعات برای وب مانی از طریق مراجعه حضوری، دفاتر اسناد رسمی و یا سفارت روسیه در ایران مدارک خود را تایید کرده اید.

وبمستر چیست؟ – ارزانترین سایت برای خرید وب مانی

WebMoney یک پردازش پرداخت است که از آن زمان فعال بوده است 1998 در شهر مرکزی روسیه مسکو. این سیستم کار می کند (خرید پول وب)مانند یک بانک آنلاین برای افرادی که می خواهند پرداخت های آنلاین را انجام دهند.مانند PayPal ، WebMoney نیز یک پردازنده پرداخت اعتماد است که کاربران برای مقاصد مختلف استفاده می کنند. از طریق این سیستم، شما می تواند پول، خرید، یا انجام هر کاری دیگری را که مربوط به پرداخت پول الکترونیکی است، ارسال کند. در دنیای کسب و کار، مردم باید انجام معاملات مختلف در زمان های مختلف از آنجایی که ما در عصر دیجیتال هستیم، تعداد زیادی وجود دارد از کسب و کارهایی که آنلاین کار می کنند. Webmoney نیز در نقش نقش دارد انجام معاملات تجاری برای افراد و کسب و کار به طور موثر.با توجه به WebMoney، این سیستم بیش از 36 میلیون دارد کاربران و بیش از 100،000 پرداخت WebMoney را پذیرفته است. WebMoney یکی از بزرگترین پردازنده های پرداخت الکترونیکی در روسیه است. این پلتفرم تجاری توسط WM Transfer Ltd. مدیریت می شود.هزینه معاملاتی WebMoney در نرخ 0.8٪ ازمبلغ معامله، با حداکثر هزینه 50 یورو.

چگونه وب مانی را با بهترین قیمت بخرم و بفروشم ؟ – ارزانترین سایت برای خرید وب مانی

توسط سایت ما می توانید اتوماتیک و با بهترین قیمت دلار وب مانی (webmoney) را  بخرید و بفروشید 24 ساعته

کیف پول و ارز پشتیبانی از وب پول (WebMoney) – ارزانترین سایت برای خرید وب مانی

برای کمک به کاربران انجام عملیات مختلف خود و ارائه آنلاین نیازمندی ها، WebMoney برای هر ارز یا ابزار پولی تعریف می کند. شما می توانید هر یک از این 10 کیف پول مختلف از داخل ایجاد کنید حساب وب مستر. شما می توانید هر کیف پول دیگر را بر اساس آن ایجاد کنید در نیازهای تجارت آنلاین شما. سیستم در حال حاضر پشتیبانی ازانواع کیف پولی وب مانی که شامل مالکیت انواع دارایی ها می شود:

 Z-Purse: دلار (WMZ)

 جعبه پول الکترونیکی: یورو واحد ارز (WME)

 R-Purse: ارز روبل روسیه (WMR)

 U-Purse: واحد پول اوکراین (WMU)

 B-Purse: ارز روبل بلاروس (WMB)

 G-Purse: حساب با تعادل طلا (WMG)

 X-Purse: ارز بیت کوین (WMX)

 H-Purse: مخزن Bitcoin (WMH)

 L-Purse: سکه سبک وزن (WML)

 V-Purse: دلار ویتنام (WMV)

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     

واژگان

ارزانترین سایت برای خرید وب مانی ، وب مانی انلاین ، وب مانی خرید ، وب مانی برای ایران ، وب مانی ویکی پدیا ، وب مانی ایران ، وب مانی برای ایرانیان ، وب مانی ثبت نام ، وب مانی خودکار ،وب مانی سایت ، وب مانی قیمت ، وب مانی شارژ ، وب مانی فروش ، سایت وب مانی انلاین ، ارزانترین سایت برای خرید وب مانی ، خرید دلار وب مانی انلاین ، حساب وب مانی انلاین ، وب مانی خرید بیتکوین ، وب مانی خرید فروش ، خرید وب مانی ارزان ، خرید وب مانی برای ایران ، خرید وب مانی انلاین ، خرید وب مانی بدون کارمزد ، وب مانی ایرانیان ، ارزانترین سایت برای خرید وب مانی ، وب مانی ایرانی ، وب مانی در ایران ، خرید وب مانی برای ایرانی ، سایت وب مانی ایران ، فروشگاه وب مانی ایرانی ، خرید وب مانی در ایران ، وب مانی چیست ، حساب وب مانی چیست ، دلار وب مانی چیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *