استلار ارزان

استلار ارزان

استلار ارزان

(Stellar) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب است که در سال های اخیر به عنوان یکی از رقبا برای بیت کوین توانسته است به دستاوردهای قابل توجهی دست پیدا کند و همچنین افراد زیادی از جمله توسعه دهندگان را به خود جذب نموده است. با رشد 41,900 درصدی لومن (Lumen) در سال 2017 میلادی، استلار به یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شد. استلار می تواند یکی از گزینه های مناسب برای معامله گرانی باشد که قصد ایجاد تنوع و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارند. با وب سایت سیگنال در این آموزش همراه شده تا بیشتر با این ارز دیجیتال آشنا شوید.

معرفی ارز دیجیتال استلار + چگونه خرید XLM با کارت شتاب کنم  + ارزانترین سایت برای خرید XLM + طریقه و چگونه XLM بخرم

استلار شبکه ای غیرمتمرکز برای انجام عملیات پرداخت است که با استفاده از دفتر کل توزیع شده روی تکنولوژی بلاک چین به افراد امکان معاملات برون مرزی را می دهد. استلار در سال ۲۰۱۴ و با ماهیتی تقریبا مشابه ریپل (Ripple) به وجود آمد. در واقع استلار را می توان شاخه یا فورکی (Fork) از ریپل در نظر گرفت. در حالی که ریپل به ارائه راه حلی برای انتقال بین بانک های سراسر جهان متمرکز است، استلار قصد تسهیل پرداخت های بین المللی افراد را در سراسر دنیا دارد.

لومن (XLM) + نحوه خرید ارزان XLM و انلاین + طریقه تبدیل XLM به ریال بدون کارمزد

همان طور که گفتیم، واحد ارز استفاده شده در شبکه استلار، لومن نام دارد. هدف لومن ها این است که جا به جایی پول در سر تا سر جهان و انجام معاملات بین ارزهای مختلف با سرعت و ایمنی بالا صورت بگیرد. شبکه استلار در ابتدای پیدایش خود در سال 2014، صد میلیارد توکن STR را عرضه کرد و در سال 2015، برای جلوگیری از سردرگمی کاربران، نام این پلتفرم را به lumens تغییر داد. هم اکنون بیش از 19 میلیارد توکن XLM در شبکه Stellar در حال گردش است.

لیومن از کجا می آید؟! +  طریقه شارژ XLM فوری + راهنمای شارژ حساب XLM + اتوماتیک خرید XLM ارزان

در سال 2014 شبکه Stellar کار خود را با 100 بیلیون استلار آغاز کرد و در سال 2015 اسم خود را از استلار به لیومن تغییر داد. این شبکه دارای 2 ویژگی جالب است که به آنها اشاره می کنم : 1. برای این که این شبکه حساب شما را معتبر در نظر بگیرد، باید حداقل 20 لیومن استلار در آن وجود داشته باشد. 2. این ازر این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی معاملات چند ارزی را به راحتی انجام دهید. همین موضوع باعث می شود که در بازار اقتصاد از محبوبیت ویژه ای برخوردار شود.

************************

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *