اکسچنج ریالی وب مانی در لحظه

اکسچنج ریالی وب مانی در لحظه
اکسچنج ریالی وب مانی در لحظه

اکسچنج ریالی وب مانی در لحظه

وب‌ مانی (WebMoney) یک سیستم پرداخت جهانی برای انجام فعالیت‌های مالی آنلاین است که برای کسب‌وکارهای اینترنتی و مردم سراسر جهان امکان ارسال و دریافت پول را فراهم می‌کند. دفتر اصلی این شرکت در روسیه قرار دارد و از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. وب مانی ادعا می‌کند در حال حاضر بیش از ۳۹ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. – اکسچنج ریالی وب مانی در لحظه

با استفاده از وب مانی که رقیبی نه ‌چندان قدرتمند برای پی پل است، کسب‌وکارهای آنلاین قادر خواهند بود خدمات خود را به مردم سراسر جهان بفروشند و افراد هم می‌توانند خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را از پذیرندگان وب مانی خریداری کنند. همچنین انتقال آنلاین پول به سراسر جهان از خدمات اصلی وب مانی است. – اکسچنج ریالی وب مانی در لحظه

این شرکت خدماتی مشابه با پی‌پل (PayPal) ارائه می‌دهد، اما به این دلیل در بین کاربران ایرانی محبوب شده است که به‌خاطر فعالیت این شرکت در روسیه، ساکنان کشورهای تحت‌تحریم مثل ایران هم می‌توانند از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنند. – اکسچنج ریالی وب مانی در لحظه

وب مانی چه کاربردی دارد؟

با وب مانی می‌توانید از انواع وب‌سایت‌های فروشگاهی و خدماتی، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را تهیه و یا حساب کاربری خود را برای انجام فعالیت‌های گوناگون شارژ کنید. تعداد شرکت‌هایی که پذیرنده وب مانی هستند، به پای سرویس‌هایی مانند پی‌پل نمی‌رسد، اما برای ساکنان ایران که در تحریم‌ هستند و خرید از وب‌سایت خارجی بسیار مشکل است، وب‌مانی یک غنیمت بزرگ محسوب می‌شود.

تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال، بروکر، فروشگاه اینترنتی کالا، فروشگاه فایل، فروشگاه‌ دامنه، فروشگاه هاستینگ و فروشگاه بازی، از وب مانی پشتیبانی می‌کنند. فریلنسرهایی هم که در خانه فعالیت می‌کنند با وب مانی می‌توانند از افراد و شرکت‌های خارجی سفارش کار بگیرند و درآمد دلاری را تجربه کنند.

وب مانی با چه ارزهایی کار می‌کند؟

با وبمانی می‌توانید با ارزها و دارایی‌های زیادی کار کنید. کیف پول‌هایی که هر کاربر می‌تواند در حساب خود بسازد، عبارت‌اند از:

  • WMZ – کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا (USD) – هر WMZ برابر با ۱ دلار آمریکا
  • WME – کیف پول یورو (EUR)
  • WMR – کیف پول روبل روسیه (RUB)
  • WMU – کیف پول گریونا اوکراین (UAH)
  • WMB – کیف پول روبل بلاروس (BYR)
  • WMK – کیف پول قزاقستانی (اسم واحد پول) قزاقستان (KZT)
  • WMV – کیف پول دانگ ویتنام (VND)
  • WMX – کیف پول بیت‌ کوین (BTC) – هر WMX برابر با یک میلی بیت کوین (۰.۰۰۱ BTC)
  • WMH- کیف پول بیت کوین کش (BCH)
  • WML- کیف پول لایت کوین (LTC)
  • WMG – کیف پول طلا

با ساخت هریک از کیف پول‌های بالا در حساب وب مانی خود، یک آدرس مخصوص به آن کیف پول خواهید داشت که می‌توانید آن را برای دریافت وجه به فرستنده بدهید. توجه داشته باشید که در هنگام خرید وب مانی یا پرداخت با آن نوع کیف پول مهم است. مثلاً اگر قصد خرید ۱۰ دلار وب مانی را دارید، باید آدرس کیف پول WMZ خود را به صرافی بدهید.

همه می‌توانند از کیف پول دلاری وبمانی استفاده کنند، اما برای ساختن بعضی از کیف پول‌ها باید شرایط خاصی داشته باشید. به‌عنوان مثال ساختن کیف پول یورو فقط برای ساکنان منطقه یورو امکان‌پذیر خواهد بود.

کارمزد وب مانی

سیستم وب مانی برای ارائه خدماتش، به ازای هر تراکنش ۰.۸ درصد از مبلغ پرداختی را به‌عنوان کارمزد کسر می‌کند، اما این کارمزد یک سقف مشخص دارد و بیشتر از ۵۰ دلار نخواهد شد. سقف کارمزد یورو هم در حال حاضر ۵۰ است و سقف کارمزد بیت کوین هم ۰.۰۰۵ BTC در نظر گرفته شده است.

در برخی از شرایط کارمزدهای وبمانی صفر است. این شرایط عبارت‌اند از:

  • بین کیف پول‌های یک نوع با WM-identifier یکسان
  • بین کیف پول‌های یکسان با WebMoney Passport یکسان (برای کاربرانی که دارای WM-Passport بالاتر از سطح Intial هستند)
  • برای پرداخت‌های WMV (دانگ ویتنام) که کمتر از ۵۰۰ واحد نباشد.

در سیستم وب مانی سطح‌های زیادی برای کاربران وجود دارد، اما به‌طور کلی برای انجام فعالیت‌های انتقال وجه سه نوع سطح کاربری یا به اصطلاح «پاسپورت» تعریف شده است:

مستعار (Alias)

پایین‌ترین سطح از حساب کاربری در وب مانی است. زمانی که برای اولین بار حساب خود را می‌سازید، برای شما حساب مستعار صادر می‌شود. این نوع حساب محدودیت‌های زیادی دارد که با آن می‌توانید فقط روزانه ۱۰۰ دلار تراکنش انجام دهید و حداکثر ۳۰۰ دلار در کیف پول خود داشته باشید.

قراردادی یا فرمال (Formal)

با ثبت اطلاعات هویتی خود و ارسال یک اسکن از صفحه پاسپورت (یا کارت ملی) خود برای وبمانی می‌توانید حساب قرادادی دریافت کنید. با این حساب می‌توانید تا روزانه ۳,۰۰۰ دلار تراکنش انجام دهید و حداکثر ۱۰,۰۰۰ دلار در کیف پول خود داشته باشید.

پس از تکمیل اطلاعات هویتی و ارسال تصویر مدارک، معمولاً ۴۸ ساعت بعد حساب کاربری شما ارتقا می‌یابد. کاربران ایرانی زیادی توانسته‌اند تنها با کارت ملی احراز هویت کنند و حساب کاربری خود را ارتقا دهند. بنابراین، اگر پاسپورت ندارید می‌توانید اسکن کارت ملی را هم برای دریافت پاسپورت Formal امتحان کنید.

حساب شخصی (Personal)

حساب شخصی اصلی‌ترین حساب برای نقل و انتقالات در وب مانی است. با اخذ این سطح، هیچ محدودیت تراکنش یا سقف دریافتی نخواهید داشت و برای کسب‌و‌کارها توصیه می‌شود. صدور سطح شخصی وب مانی حدود ۵۰ دلار هزینه دارد. پس از پرداخت این هزینه، باید به‌صورت حضوری به همراه اصل مدارک شناسایی خود از جمله پاسپورت و کارت ملی به یکی از نمایندگان رسمی مراجعه کنید.

خرید اتوماتیک wmz + خرید انلاین wmz + خرید wmz + فروش wmz + شارژ wmz + شارژ حساب wmz + خرید wmz ارزان + خرید ارزان wmz + تبدیل wmz به ریال + خرید wmz با کارت شتاب + wmz ارزان + چگونه wmz بخرم + چگونه wmz بفروشم + خرید wmz بدون کارمزد + خرید wmz با کمترین کارمزد + شارژ کیف پول wmz + طریقه خرید اتوماتیک wmz + روش برای خرید انلاین wmz + بهترین نحوه خرید wmz + راحترین راه برای فروش wmz + طریقه شارژ wmz فوری + راهنمای شارژ حساب wmz + اتوماتیک خرید wmz ارزان + نحوه خرید ارزان wmz و انلاین + نحوه تبدیل wmz به  ریال بدون کارمزد + چگونه خرید wmz با کارت شتاب کنم + ارزانترین سایت برای خرید wmz + طریقه و چگونه wmz بخرم + طریقه و چگونه wmz بفروشم + ارزان و خرید wmz بدون کارمزد + چگونه wmz با کمترین قیمت خرید انجام بدم + طریقه شارژ کیف پول wmz + روشی برای خرید اتوماتیک wmz فوری + طریقه اسان خرید wmz + بهترین سایت برای خرید wmz ارزان + چگونه wmz را ارزان خرید کنم + بهترین راه برای تبدیل wmz به ریال + طریقه خرید wmz با کارت شتاب + ارزانترین قیمت خرید wmz + چگونه wmz را بخرم ارزان + چگونه wmz را بفروشم با قیمت بالا + خرید و فروش wmz بدون کارمزد + راهنمای خرید wmz با کمترین کارمزد + چگونه کیف پول wmz خودم را شارژ کنم + فروش اتوماتیک wmz + خرید و فروش اتوماتیک wmz + فروش انلاین wmz + خرید و فروش انلاین wmz + خرید و فروش wmz + فروش wmz ارزان + تبدیل wmz به تومان + wmz ارزان خرید + چگونه wmz بخرم و بفروشم + فروش wmz بدون کارمزد + خرید و فروش wmz بدون کارمزد + تبدیل wmz بدون کارمزد + تبادل wmz بدون کارمزد + تبدیل اتوماتیک wmz + تبادل اتوماتیک wmz + تبدیل انلاین wmz + تبادل انلاین wmz + تبدیل wmz + تبادل wmz + تبدیل wmz ارزان + تبادل wmz ارزان + تبدیل ارزان wmz + چگونه wmz را تبدیل کنم + تبادل ارزان wmz + چگونه wmz را تبادل کنم + تبدیل wmz با کمترین کارمزد + تبادل wmz با کمترین کارمزد + فروش wmz با کمترین کارمزد + خرید و فروش wmz با کمترین کارمزد + طریقه فروش اتوماتیک wmz + طریقه خرید و فروش اتوماتیک wmz + طریقه تبدیل اتوماتیک wmz + طریقه تبادل اتوماتیک wmz + روشی برای فروش انلاین wmz + روشی برای خرید و فروش wmz + روشی برای تبدیل wmz + روشی برای تبادل wmz + بهترین نحوه فروش wmz + بهترین نحوه خرید و فروش wmz + بهترین نحوه تبدیل wmz + بهترین نحوه تبادل wmz + بهترین نحوه شارژ wmz + راحترین راه برای خرید wmz + راحترین راه برای خرید و فروش wmz + راحترین راه برای شارژ wmz + راحترین راه برای تبدیل wmz + راحترین راه برای تبادل wmz + طریقه خرید wmz فوری + طریقه فروش wmz فوری + طریقه خرید و فروش wmz فوری + طریقه شارژ wmz فوری + طریقه شارژ حساب wmz فوری + طریقه تبدیل wmz فوری + طریقه تبادل wmz فوری + راهنمای شارژ wmz + راهنمای فروش wmz + راهنمای خرید و فروش wmz + راهنمای شارژ حساب wmz + راهنمای تبدیل wmz + راهنمای تبادل wmz + اتوماتیک فروش wmz ارزان + نحوه خرید wmz به ریال بدون کارمزد + نحوه فروش wmz به ریال بدون کارمزد

خرید وبمانی Webmoney ( WMZ )

فروش وبمانی Webmoney ( WMZ )

خرید و فروش وبمانی Webmoney ( WMZ )

شارژ وبمانی Webmoney ( WMZ )

خرید با کمترین کارمزد وبمانی Webmoney ( WMZ )

خرید ارزان وبمانی Webmoney ( WMZ )

شارژ حساب وبمانی Webmoney ( WMZ )

خرید با کمترین کارمزد وبمانی Webmoney ( WMZ )

خرید اتوماتیک وبمانی Webmoney ( WMZ )

خرید انلاین وبمانی Webmoney ( WMZ )

چگونه خرید کنم وبمانی Webmoney ( WMZ )

چگونه فروش کنم وبمانی Webmoney ( WMZ )

بهترین سایت برای خرید و فروش وبمانی Webmoney ( WMZ )

بهترین قیمت در خرید و فروش وبمانی Webmoney ( WMZ )

نحوه خرید وبمانی Webmoney ( WMZ )

نحوه فروش وبمانی Webmoney ( WMZ )

نحوه خرید و فروش وبمانی Webmoney ( WMZ )

بهترین راه برای خرید و فروش وبمانی Webmoney ( WMZ )

(( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  بایننس یو اس دی Binance USD ( BUSD )
جهت خرید انلاین و اتوماتیک وبمانی Webmoney ( WMZ ) از سایت Exhadi به عکس خرید در زیر کلیک کنید :

خرید و فروش فروش بایننس یو اس دی به ریال

جهت فروش انلاین و اتوماتیک وبمانی Webmoney ( WMZ ) به سایت Exhadi به عکس فروش در زیر کلیک کنید :

خرید و فروش فروش بایننس یو اس دی به ریال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *