بیت کوین کش ارزان

بیت کوین کش ارزان
بیت کوین کش ارزان

بیت کوین کش ارزان

بیت کوین کش که با نام Bcash نیز شناخته می‌شود، به عنوان یک شبکه پرداخت و یک کریپتوکارنسی عمل می‌کند که واحد اصلی تراکنش آن توکن BCH است. بیت کوین کش، یک پول الکترونیکی همتا به همتا برای اینترنت است که برای عملیات خود به هیچ بانک مرکزی و اشخاص ثالث قابل اعتمادی نیاز ندارد و کاملاً غیر متمرکز است. این ارز دیجیتال در تاریخ ۱ آگوست ۲۰۱۷ به منظور رفع مشکلات بیت کوین بوجود آمد. تمرکز اصلی بیت کوین کش بر ظرفیت تراکنش است. این کریپتوکارنسی از الگوریتم SHA-256 استفاده می‌کند و حداکثر میزان عرضه‌ آن ۲۱ میلیون BCH است. این شبکه پرداخت از بسیاری جهات شبیه به بیت کوین است، اما این دو ارز تفاوت‌های فنی بسیاری نیز با یکدیگر دارند.

تفاوت BCH و بیت کوین در چیست؟ + بهترین نحوه خرید BCH + راحترین راه برای فروش BCH

دقیقاً مانند بیت کوین (BTC) ، بیت کو‌ین کش نیز یک کریپتوکارنسی همتا به همتاست که می‌توان آن را به طور مستقیم برای هر کسی در هر جای دنیا و بدون واسطه ارسال کرد. بین ۲ ارز بیت کوین کش و بیت کوین دو تفاوت اصلی وجود دارد: این ارز دیجیتال دارای اندازه بلاک بزرگتری است، که این به طور متوسط منجر به کاهش هزینه‌های تراکنش و انتقال سریعتر می‌شود. بیت کوین دارای ارزش بسیار بالاتری نسبت به این کریپتوکارنسی است. به دلیل همین تفاوت‌ها، بسیاری از افراد بیت کوین را به عنوان نوعی طلای دیجیتال و بیت کو‌ین کش را به عنوان نوعی پول دیجیتال در نظر می‌گیرند.

فورک: گزینه‌ای برای حل اختلافات +  طریقه شارژ BCH فوری + راهنمای شارژ حساب BCH + اتوماتیک خرید BCH ارزان

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، یک پروتکل مبتنی بر بلاک چین را نمی‌توان تغییر داد. پس اگر لازم باشد تا روی آن به‌روزرسانی صورت بگیرد، یا اگر عده‌ای از کار شبکه ناراضی باشند، راه حل چیست؟ اگر درباره یک بلاک چین عمومی، اختلاف‌نظر وجود داشته باشد، دو راه بیشتر وجود ندارد: یا سافت فورک یا هارد فورک.

معرفی ارز دیجیتال BCH + نحوه خرید ارزان BCH و انلاین + طریقه تبدیل BCH به ریال بدون کارمزد

بیت کوین کش سال 2017 بصورت رسمی معرفی و ارائه شد. تکنولوژی این ارز دیجیتال بسیار شبیه به بیت کوین است، و تعداد کل کوین های موجود بیت کوین کش نیز مانند بیت کوین 21 میلیون واحد است. همانطور که گفته شد، بیت کوین کش از بسیاری جهات شبیه ارز دیجیتال بیت کوین می باشد و در واقع یک هارد فورک (Hard Fork) از شبکه بیت کوین است.

کدام ویژگی های BCH بهتر از بیت کوین است؟ + چگونه خرید BCH با کارت شتاب کنم  + ارزانترین سایت برای خرید BCH

بیت کوین کش دارای تفاوت های فنی است که باعث شده استفاده از آن ارزان تر از بیت کوین باشد. به خصوص اینکه، BCH دارای اندازه بلاک ۳۲ مگابایتی است در حالی که اندازه بلاک بیت کوین، ۱ مگابایت است. این بدان معناست که بلاک چین BCH قادر است تراکنش های بسیار بیشتری را انجام دهد، و این ویژگی باعث می شود هزینه ها حتی در مواقع استفاده ی زیاد هم، پایین نگه داشته شوند. اما در مقابل، در زمان فعالیت زیاد، بلاک چین بیت کوین پر می شود و تراکنش ها باید در صف انتظار بمانند، که این اتفاق زمان انتقال را کند می کند و هزینه ها را نیز بالا می برد. به طور خلاصه، ارز دیجیتال BCH بسیار سریعتر و ارزانتر از BTC است.

چگونه BCH می توانم خرید کنم ؟ + طریقه و چگونه BCH بخرم + طریقه و چگونه BCH بفروشم

در سایت ای ایکس هادی می توانید انلاین و اتوماتیک BCH خرید کنید

چگونه BCH می توانم فروش کنم ؟ + ارزان و خرید BCH بدون کارمزد + چگونه BCH با کمترین قیمت خرید انجام بدم

در سایت ای ایکس هادی می توانید انلاین و اتوماتیک BCH فروش کنید

************************

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *