خرید انلاین کازماس

خرید انلاین کازماس
خرید انلاین کازماس

خرید انلاین کازماس

اگر با شبکه غیرمتمرکز کازماس آشنایی داشته باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که ارز دیجیتال Cosmos که ATOM نیز نامیده می‌شود از اصلی ‌ترین رمزارزهای آن به شمار می ‌رود. این رمزارز توسط Jae Kwon، Zarko Milosevic و Ethan Buchman بنیان‌ گذاری شد. موسسان Cosmos معتقد بودند این ارز رمز‌نگاری ‌شده می‌تواند پیچیده‌ ترین مشکلات مربوط به صنعت بلاک چین را برطرف کند. بنیان‌ گذار اصلی این سکه یعنی Kwon، در سال ۲۰۲۰ میلادی از مدیرعاملی کناره‌ گیری کرد و جایگزین پنگ ژونگ در تندرمینت (Tendermint) شد. هرچند وی ادعا می‌‌ کند هنوز هم بخشی از پروژه ATOM است؛ اما عملا بر امور دیگری تمرکز دارد. سایر اعضای هیئت مدیره نیز تا به امروز تغییر کرده‌اند و در بخش‌های دیگری فعالیت می‌ کنند.

حال که تا حدودی با ارز کازماس آشنا شدید، خوب است به پلتفرم کاسموس یا همان کازماس که به «اینترنت بلاک چین‌ها» یا «Internet of Blockchains» نیز شهرت دارد نیز اشاره کنیم. کاسموس با هدف برقراری ارتباط میان چندین بلاکچین مستقل در یک شبکه به وجود آمده است و از الگوریتم‌ های توافق بی‌اف‌تی (BFT) پیروی می‌ کند. این پلتفرم قابلیت‌هایی را ارائه می ‌دهد که شبکه‌های بلاک چین دیگر توانایی فراهم کردن آن را ندارند. همین مسئله یکی از نقاط قوت آن بوده و آینده درخشانی را برای این شبکه و رمزارز آن رقم می ‌زند.

تاریخچه کازماس

شروع تاسیس ارز دیجیتال کازماس را می‌توان به سال ۲۰۱۴ میلادی، درست زمانی که Tendermint به‌عنوان یک نرم‌ افزار منبع‌ باز در راستای توسعه بلاک‌چین تاسیس شد نسبت داد. در سال ۲۰۱۶ میلادی، کاغذ سفید (وایت پیپر)Cosmos  نوشته و سپس انتشار یافت و در سال بعد توکن‌های ATOM برای اولین ‌بار به‌ فروش رسیدند. در سال ۲۰۱۷ میلادی، از عرضه اولیه این سکه‌ها (ICO) مبلغی بالغ ‌بر ۱۷ میلیون دلار بدست آمد و در ۲۰۱۹ شبکه اصلی Cosmos شروع به کار کرد. این توکن‌ها از طریق الگوریتم ترکیبی اثبات سهام (proof-of-stake) حاصل می ‌شوند و به حفظ امنیت Cosmos Hub، اصلی‌ترین پروژه بلاکچین این شبکه کمک می‌ کنند. درضمن، این ارزهای رمز‌نگاری ‌شده در مدیریت شبکه نیز نقش دارند.

ویژگی های کازماس

ارز کازماس در راستای تسهیل ارتباط، مقیاس ‌پذیری و ایجاد قابلیت همکاری بین زنجیره‌های مستقل طراحی شده، درنتیجه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد تا این اهداف را به ثمر برساند. ویژگی‌های ارز کازماس توانسته بسیاری از مشکلات مربوط به مقیاس ‌پذیری را برطرف کند. برنامه‌های غیر متمرکز ساخته‌ شده بر روی بلاکچینی مانند اتریوم تنها توانایی مدیریت نرخ ۱۵ تراکنش در ثانیه را دارند؛ اما پلتفرم کاسموس توانسته با به‌کارگیری دو نوع مقیاس ‌پذیری (Scalability) عمودی و افقی این محدودیت را برطرف کند.

  • مقیاس‌پذیری عمودی: Tendermint BFT می‌تواند هزاران تراکنش را در ثانیه مدیریت کند. این ویژگی به دلیل استفاده این شبکه از proof-of-stake و عدم بهره‌گیری از Proof-of-Work ایجاد شده است.
  • مقیاس‌پذیری افقی: پیاده‌سازی چندین زنجیره موازی که یک برنامه را اجرا می‌کنند می‌تواند بلاک‌چین‌ها را از نظر تئوری، بی‌نهایت مقیاس‌پذیر کند.

مزایا کازماس

مهم‌ ترین مزیت رمزارز کازماس، توانایی مدیریت ۱۰۰۰ تراکنش در ثانیه است. در حوزه مالی غیر متمرکز رقبای متعددی وجود دارند که سرسختانه تلاش می‌کنند تا سرمایه ‌گذاران زیادی را جذب کنند. خوشبختانه، Cosmos با به‌ کارگیری الگوریتم اثبات سهام (POS) به‌جای اثبات کار (POW) توانسته سرعت تراکنش‌ها را بهینه کند و به مدیریت هرچه بهتر آن‌ها بپردازد. کازماس بستری را فراهم آورده تاATOM  به‌ عنوان ارز در معاملات مختلف رد و بدل شود. پیش‌بینی‌ها نشان می ‌دهند اگر اتریوم ۲.۰ تا پایان سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی نشود، بسیاری از توسعه‌ دهندگانCosmos  را جایگزین خواهند کرد. این مسئله به بهبود وضعیتATOM  کمک می‌ کند. حجم بالای معاملات ارز رمزنگاری ‌شده کاسموس نیز از دیگر مزیت‌های این رمزارز است.

ارز دیجیتال کازماس چگونه کار می‌کند؟

نحوه عملکرد ارز کازماس با اتریوم و بیت‌کوین متفاوت است و همین مسئله مزایای زیادی برای آن به همراه می‌آورد. Cosmos از سه لایه در شبکه تشکیل شده که عبارتند از:

  • Application: تراکنش‌ها را مدیریت می‌کند و وضعیت شبکه را به‌روز نگه می‌دارد.
  • Networking: ارتباط بین تراکنش‌ها و بلاک‌چین‌ها را امکان پذیر می‌کند.
  • Consensus: این امکان را فراهم می‌آورد تا گره‌ها (nodes) در رابطه با وضعیت فعلی شبکه به توافق برسند.

درحقیقت این پلتفرم تشکیل داده شد تا بتواند سه لایه مربوط به حداکثر سرعت تراکنش، کاهش هزینه‌ها و افزایش امنیت را جدا کند. در Cosmos برنامه‌ها، وابسته به یک شبکه بلاکچین خاص نیستند؛ آن‌ها می‌توانند بر بلاکچین‌های موازی دیگر یا حتی بر روی چندین‌ بلاک چین ساخته شوند. از آنجایی ‌که در کاسموس لایه شبکه Networking از Consensus جدا شده، برخی بلاکچین‌ها می‌توانند به صورت خصوصی فعالیت کنند و با استفاده از امنیتی که توسط لایه آخر به‌ وجود می‌آید، از داده‌‌ها حفاظت نمایند.

در Cosmos بلاکچین‌ها می‌توانند به‌ جای کاربردهای عمومی، کاربردی خصوصی داشته باشند. به این معنا که یک بلاک چین در این شبکه قادر است بازی‌ای را با گرافیک بالا به کاربران خود ارائه دهد، بدون این که هیچ آسیبی به عملکرد دیگر بلاک چین‌ها وارد آورد.

کاربردهای ارز دیجیتال کازماس

کاربرد Cosmos این است که به توسعه‌ دهندگان بلاک چین کمک کند تا به راحتی بلاکچین‌ها را ایجاد کنند و مشکلات مربوط به این حوزه مالی را برطرف سازد. کازماس به بلاکچین اجازه می‌دهد تا حاکمیت خود را حفظ کرده و تراکنش‌ها را به‌ طور موثری پردازش کند. همچنین این امکان را فراهم می‌آورد تا ارتباط موثری میان بلاکچین‌ها برقرار نماید. کاسموس برای تحقق اهداف خود از ابزارهای منبع بازی همچونTedermint ، Cosmos SDK و IBC کمک می‌گیرد تا بتواند بلاکچین‌های سفارشی و امنی که قابلیت همکاری را به ‌وجود می‌آورند ، تشکیل دهد.

هزینه ترید ارز دیجیتال کازماس

آمارها نشان می‌دهند هزینه (ترید) ارز رمزنگاری‌شده کازماس در سال ۲۰۲۱ به طور متوسط ۱۹.۴۳۹ دلار به ازای هر سکه کاسموس خواهد بود. بیشترین مبلغی که پیش‌بینی می‌شود، چیزی در حدود ۲۲.۳۵۴۸۵ دلار بوده و کمترین قیمت پیش‌ بینی‌شده مبلغی بالغ‌ بر ۱۶.۵۲۳۱۵ دلار خواهد بود.

عوامل تاثیرگذار بر ارز دیجیتال کازماس

اصلی‌ ترین عاملی که می‌ تواند بر روند رو به رشد ارز رمزنگاری‌ شده کاسموس تاثیر بگذارد، رقبای قدرتمند این رمزارز و شبکه کازموس هستند. این رقبا عبارتند از:

  • آیون
  • آرک
  • وان‌چین
  • کاردانو
  • فیوژن
  • لامدن
  • بلاک‌نت
  • پلکادات
  • وان‌‌لجر
  • بلاک‌کلیدر

تمامی این پروژه‌های نام‌ برده شده، به‌ گونه‌ای رقیب کاسموس تلقی می‌ شوند؛ زیرا آن‌ها نیز همانند کازموس برای رفع مشکل بلاک چین‌ها تلاش می‌کنند.

آینده ارز دیجیتال کازماس

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که اگر اتریوم ۲.۰ تا پایان سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی نشود، بسیاری از توسعه ‌دهندگان بلاکچین به سمت استفاده از کازماس روی خواهند آورد. به این ترتیب، فعالیت‌ها در شبکه افزایش خواهد یافت و توکن‌های ATOM رشد چشمگیری را تجربه می‌ کنند. در ادامه پیش‌بینی‌های Gov. Capital را در رابطه با آینده هزینه (ترید) Cosmos آورده‌ایم.

  • کازماس در ۲۰۲۱: به‌گفته کارشناسان، تا پایان سال ۲۰۲۱ هزینه تریدینگ یک سکه کازماس به‌طور متوسط ​​۱۹.۴۳۹ است و رنج قیمتی آن در این سال، بین ۱۶.۵۲۳۱۵ تا ۲۲.۳۵۴۸۵ دلار قرار خواهد گرفت.
  • کازماس در ۲۰۲۲: سرعت بالای پردازش معاملات، نرخ تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد. درنتیجه بسیاری از متخصصان بر این باور هستند که در آینده‌ای نزدیک یعنی دسامبر سال ۲۰۲۲، هزینه تریدینگ هر سکه به‌طور متوسط به ​​۴۳.۳۱۴ دلار می‌رسد و رنج قیمتی آن در بازه ۳۶.۸۱۶۹ الی ۴۹.۸۱۱۱ دلار قرار خواهد گرفت.
  • کازماس در ۲۰۲۳: انتظار می رود ATOM در آخرین روزهای سال ۲۰۲۳ به طور میانگین به قیمت تریدینگ ۷۷.۳۵۶ دلار برسد و در طول این سال با مبالغی در حدود ۶۵.۷۵۲۶ تا ۸۸.۹۵۹۴ دلار بتوان به خریدوفروش آن پرداخت.
  • کازماس در ۲۰۲۴: درضمن این باور وجود دارد که در سال ۲۰۲۴، هر سکه کاسموس قیمت متوسط تریدینگی در حدود ​​۱۱۸.۳۴۲ دلار داشته باشد و قیمت آن به‌طور کلی در بازه ۱۰۰.۵۹۰۷ الی ۱۳۶.۰۹۳۳ قرار بگیرد.
  • کازماس در ۲۰۲۵: پیش‌بینی‌ها بیان‌ می‌کنند که ارز دیجیتال کازماس با قیمت تریدینگ متوسط ​​۱۶۷.۵۵۰ دلار قابل معامله باشد و در بازه قیمتی ۱۴۲.۴۱۷۵ تا ۱۹۲.۶۸۲۵ قرار گیرد و این روند از ابتدای ۲۰۲۵ تا دسامبر همین سال ادامه یابد.
  • کازماس در ۲۰۲۶: تحقیقات نشان می‌دهند در ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۶ کاربران می‌توانند سکه کاسموس را با قیمت تریدینگ بالغ‌بر ۱۹۹.۷۰۱ دلار معامله نمایند و رنج قیمتی این سکه در ۲۰۲۶ به مبالغی در حدود ۱۶۹.۷۴۵۸۵ تا ۲۲۹.۶۵۶۱۵ دلار برسد.

خرید کازمس در کمترین زمان + فروش کازمس در کمترین زمان + خرید و فروش کازمس در کمترین زمان + شارژ کازمس در کمترین زمان + شارژ حساب کازمس در کمترین زمان + تبدیل کازمس در کمترین زمان + تبادل کازمس در کمترین زمان + سایت و مارکت رسمی خرید کازمس + سایت و مارکت رسمی فروش کازمس + سایت و مارکت رسمی خرید و فروش کازمس + سایت و مارکت رسمی شارژ کازمس + سایت و مارکت رسمی شارژ حساب کازمس + سایت و مارکت رسمی تبدیل کازمس + سایت و مارکت رسمی تبادل کازمس + خرید و فروش انی کازمس با بهترین قیمت + فروش انی کازمس با بهترین قیمت + خرید انی کازمس با بهترین قیمت + شارژ انی کازمس با بهترین قیمت + شارژ حساب انی کازمس با بهترین قیمت + تبدیل انی کازمس با بهترین قیمت + تبادل انی کازمس با بهترین قیمت + خرید کازمس و سایر ارز های دیجیتال با کمترین کارمزد در ای ایکس هادی + فروش کازمس و سایر ارز دیجیتال با کمترین کارمزد در ای ایکس هادی + خرید و فروش کازمس و سایر ارز های دیجیتال با کمترین کارمزد در ای ایکس هاید + شارژ کازمس و سایر ارز های دیجیتال و سایر ارز های دیجیتال با کمترین کارمزد در ای ایکس هادی + شارژ حساب کازمس ارز دیجیتال و سایر ارز های دیجیتال با کمترین کارمزد در ایایکس هادی + تبدیل کازمس و سایر ارز های دیجیتال با کمترین کارمزد در ای ایکس هادی + تبادل کازمس و سایر ارزهای دیجیتال با کمترین کارمزد در ای ایکس هادی + سایت ای ایکس هادی بستری انلاین و امن برای خرید کازمس +  سایت ای ایکس هادی بستری انلاین و امن برای فروش کازمس + سایت ای ایکس هادی بستری انلاین و امن برای خرید و فروش کازمس + سایت ای ایکس هادی بستری انلاین و امن برای شارژ کازمس + سایت ای ایکس هادی بستری انلاین و امن برای شارژ حساب کازمس + سایت ای ایکس هادی بستری انلاین و امن برای تبدیل کازمس + سایت ای ایکس هادی بستری انلاین و ام برای تبادل کازمس + چطوری کازمس را بفروشیم + چطوری کازمس را بخرم + چطوری کازمس را شارژ کنم + چطوری کازمس را شارژ کنم + چطوری کازمس را تبدیل کنم + چگونه کازمس را تبادل کنم + چطوری کازمس را خرید کنم + چطوری کازمس را فروش کنم + چطوری کازمس را خرید و فروش کنم + خدمات خرید و فروش کازمس سریع و کاملا اتوماتیک + خدمات خرید کازمس سریع و کاملا اتوماتیک + خدمات فروش کازمس سریع و کاملا اتوماتیک + خدمات شارژ کازمس سریع و کاملا اتوماتیک + خدمات شارژ حساب کازمس سریع و کاملا اتوماتیک + خدمات تبدیل کازمس سریع و کاملا اتوماتیک + خدمات تبادل کازمس سریع و کاملا اتوماتیک + خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال کازمس کاملا سریع و اتوماتیک + خرید کازمس و فروش و کازمس تبدیل کازمس ارزان و سریع و فوری + شارژ حساب کازمس ارزان و سریع و فوری + طریقه خرید و فروش و تبدیل و تبادل کازمس در ایران + نحوه خرید کازمس و بهترین نرخ از ای ایکس هادی + نحوه فروش کازمس و بهترین نرخ از ای ایکس هادی + نحوه خرید و فروش کازمس بهترین نرخ از ای ایکس هادی + نحوه خرید و فروش کازمس و بهترین نرخ از ای ایکس هادی + نحوه شارژ کازمس و بهترین نرخ از ای ایکس هادی + شارژ حساب کازمس و بهترین نرخ از ای ایکس هادی + تبدیل کازمس و بهترین نرخ از ای ایکس هادی + تبادل کازمس و بهترین نرخ از ای ایکس هادی + خرید کازمس سریع و امن و بدون دردسر + فروش کازمس سریع و امن و بدون دردسر + خرید و فروش کازمس سریع و امن و بدون دردسر + شارژ کازمس سریع و امن و بدون دردسر + شارژ حساب کازمس سریع و امن و بدون دردسر + تبدیل کازمس سریع و امن و بدون دردسر + تبادل کازمس سریع و امن و بدون دردسر + خرید کازمس و فروش و تبدیل ان کازمس به ریال + شارژ حساب کازمس و فروش و تبدیل کازمس به ریال + شارژ کازمس و فروش و تبدیل و تبادل کازمس به ریال + خرید کازمس و فروش کازمس با قیمت خوب و مناسب + فروش کازمس و خرید کازمس با قیمت خوب و مناسب + خرید کازمس و فروش کازمس و تبدیل کازمس با قیمت خوب و مناسب + خرید کازمس و فروش کازمس و تبادل کازمس با قیمت خوب و مناسب + ارزانترین و سریعترین سایت برای خرید کازمس + ارز انترین و سریعترین سایت برای شارژ کازمس + ارزانترین و سریعترین سایت برای شارژ حساب کازمس + ارزانترین قیمت برای خرید کازمس + ارزانترین قیمت برای شارژ کازمس + ارزانترین قیمت برای شارژ حساب کازمس + سایت خرید کازمس همین الان ثبت نام کنید + سایت فروش کازمس همین الان ثبت نام کنید + سایت خرید و فروش کازمس همین الان ثبت نام کنید + سایت شارژ کازمس همین الان ثبت نام کنید + سایت شارژ حساب کازمس همین الان ثبت نام کنید

خرید کازماس Cosmos

فروش کازماس Cosmos

خرید و فروش کازماس Cosmos

شارژ کازماس Cosmos

خرید با کمترین کارمزد کازماس Cosmos

خرید ارزان کازماس Cosmos

شارژ حساب کازماس Cosmos

خرید با کمترین کارمزد کازماس Cosmos

خرید اتوماتیک کازماس Cosmos

خرید انلاین کازماس Cosmos

چگونه خرید کنم کازماس Cosmos

چگونه فروش کنم کازماس Cosmos

بهترین سایت برای خرید و فروش کازماس Cosmos

بهترین قیمت در خرید و فروش کازماس Cosmos

نحوه خرید کازماس Cosmos

نحوه فروش کازماس Cosmos

نحوه خرید و فروش کازماس Cosmos

بهترین راه برای خرید و فروش کازماس Cosmos

(( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  جاست Just

جهت خرید انلاین و اتوماتیک کازماس Cosmos از سایت Exhadi به عکس خرید در زیر کلیک کنید :

جاست Just چیست

جهت فروش انلاین و اتوماتیک کازماس Cosmos به سایت Exhadi به عکس فروش در زیر کلیک کنید :

جاست Just چیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *