خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران
خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک

خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

دوج کوین در واقع به عنوان یک شوخی ( به علت قیمت خیلی پایین ) در ۶ دسامبر سال ۲۰۱۳ وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد که به علت پیدا کردن طرفداران بسیار زیاد باعث شد با اینکه  این ارز دیجیتال قیمت بسیار پایینی دارد اما سرمایه بسیار زیادی جذب کند . گرچه سازندگان این ارز تاکید کرده‌اند این ارز ارزی نیست که مردم بخواهند روی آن سرمایه گذاری کنند ، در واقع هدف دوج کوین اینگونه نبوده بلکه هدف آن این است هنگامی که شما در اینترنت در حال گشت و گذار هستید اگر با مطلبی روبه‌رو می‌شوید و از آن مطلب لذت می‌برید برای تشکر از نویسنده آن مطلب مقداری دوج کوین به او هدیه بدهید . دوج کوین بر پایه لایت کوین ساخته شده است و اکثر کد ها و ایده‌هایی که برای برای ساختن لایت کوین استفاده شده است با تغییری اندک در ساختن دوج کوین نیز به کار رفته است ، همچنین هر تغییر و اصلاحی که روی لایت کوین صورت میگیرد روی دوج کوین نیز اعمال میشود .

کمی درباره دوج کوین Dogecoin + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

دوج کوین یک ارز رمزپایه است که در اینترنت و بین کاربران شبکه های مختلف اجتماعی شناخته شد. همان طور که در ابتدا هم گفتیم این ارز رمزپایه از نظر صاحبانش یک شوخی به حساب می آمد ولی شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اصلا چرا باید ارز رمزپایه با نماد یک سگ (dog) ساخته و اصلا چطور می تواند تا این حد محبوب شود. جکسون پالمر در سال 2013 برای اولین بار دوج کوین را به جهان معرفی کرد و پس از آن فراز و نشیب های زیادی در قیمت دوج کوین دیده شده است. این ارز به عنوان روشی برای حمایت از افراد به جای لایک، امتیاز دهی و ریتوییت که به طور مستقیم ارزش مادی ندارند، به حساب می آید. اگر سازنده آن این ارز رمزپایه را یک شوخی می داند ولی او این کار را به قصد و برای جذب مخاطب بیشتر انجام داد. این مطالب به هیچ عنوان مشاوره یا توصیه جهت خرید دوج کوین نیست و صرفا نظرات شخصی نویسنده است. قیمت بیت کوین بالا و پایین های زیادی دارد که البته این طبیعت ارز های رمزپایه است و البته که به معیار های دیگری هم ارتباط دارد. سازنده این پروژه، پروژه را ترک کرده است و اگر چه این لزوما معنای منفی برای پروژه ندارد ولی می توان گفت از زمان ترک شدن، این پروژه جهت گیری خود را از دست داده است. جامعه توسعه دهنده این ارز تقریبا دو سالی می شود که کار جدیدی ارائه نداده است.

تیم دوج کوین + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

تیم Dogecoin به طور کامل از داوطلبان تشکیل شده است. این تیم در ابتدا توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس ایجاد شد، که اکنون نام آن “Shibetoshi Nakamoto” است – که برگرفته از نام خالق بیتکوین یعنی، Satoshi  Nakamoto می باشد. توسعه دهندگان این ارز شامل Max Keller، Ross Nicoll و Patrick Lodder هستند.

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک

رقبا و چالش ها دوج کوین + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

همه ی کریپتوکارنسی های معروف دنیا مانند Bitcoin، Ethereum و Ripple رقبای دوژکوین محسوب می شوند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که Dogecoin هرگز برای تبدیل شدن به باارزشترین یا بزرگترین کریپتوکارنسی به وجود نیامده. سازندگان از همان ابتدای کار میخواستند قیمت سکه شان به عمد کم باقی بماند تا کاربران اینترنت به راحتی توانایی استفاده از آن را داشته باشند. بزرگترین چالش دوژکوین در حال حاضراین مساله است که بیش از دو سال است که هیچگونه بروز رسانی ای از این ارز منتشر نکرده اند. اگر آنها نتوانند با دنیای کریپتو که هر روز در حال توسعه است همخوانی خود را حفظ کنند ، ممکن است در نهایت در گرد و غبار زمان گم شوند. با این حال، حتی بدون به روز رسانی، این ارز همچنان در حال حرکت رو به بالاست. شاید این مساله برای خیلی ها نکته ای مثبت باشد، اما برای خالق Dogecoin، یعنی جکسون پالمر، بسیار ناامید کننده است: من به تیم توسعه ی هسته دوژکوین ایمان زیادی دارم که بتوانند نرم افزار را پایدار و ایمن نگه دارند، اما اینکه یک ارز که رویش عکس یک سگ دارد و بیش از دو سال است هیچ آپدیتی ارائه نکرده ارزشی معادل 1 میلیارد دلار دارد خود گویای خیلی مسایل در مورد فضای کریپتوکارنسی هاست. پالمر نه تنها  از آنچه دوژکوین به آن تبدیل شده راضی نیست بلکه با کل حوزه کریپتوکارنسی ها هم به عنوان یک کل مشکل دارد. در حالی که جامعه و توسعه دهندگان دوژکوین افزایشهای اخیر ارزش این ارز را جشن می گیرند، پالمر معتقد است که همه آنها به طور کامل هدف اصلی به وجود آمدن ارزهای دیجیتال را فراموش کرده اند. پالمر معتقد است : “این واقعیت که اکثر مکالمات امروز رسانه ها و بین همتایان همواره بر روی پتانسیل سرمایه گذاری متمرکز شده بسیار نگران کننده است، زیرا توجهات را از ذات این تکنولوژی و اهداف این جنبش به بی راهه برده است.” با وجود نظرات و نگرانی های خالق دوژکوین، اکثر جامعه ی مجازی این ارز از موقعیتی که سکه ی محبوبشان دارد راضی بوده  و به مسیری که در آینده طی خواهد کرد بسیار خوش بین هستند.

نتیجه گیری DOGECOIN + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

آنچه که در ابتدا با یک شوخی شروع شد امروز تبدیل به یکی از معروفترین کریپتوکارنسی های جهان تبدیل شده است.دوژکوین اگرچه اهداف بلندپروازانه و باکلاس خیلی از ارزهای امروزی را ندارد اما صاحب یکی از بزرگترین و رو به رشدترین جامعه های مجازی در بین تمام ارزهای دیجیتال می باشد. جامعه ای پر از اعضای صمیمی و بی خیال که مسایل را خیلی جدی نمی گیرند. و این چیزی است که دوژکوین را از بقیه مجزا کرده و دلیلی شده برای تبدیل این ارز به یکی از موفقترین های بازار. این جامعه ی وفادار همواره با آغوش باز اعضای جدید را میپذیرد و اعضای آن واقعا از سکه هایشان استفاده می کنند نه اینکه آن را کنار بگذارند تا ارزشش در بازار بالا برود و سود کنند. اگرچه خالق این ارز سالها پیش پروژه را ترک کرد، اما دوژکوین همچنان مسیر رو به بالایش را ادامه داده و همه ی اینها به لطف جامعه ی حمایت گر و وفادار این ارز دیجیتال است.

معرفی دوج کوین+ خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

دوج کوین یک پلت فرم غیر متمرکز است که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ارز دیجیتال دوج کوین و ارزش آن معامله کنید. تا دسامبر ۲۰۱۳ هر بیت کوین به ارزش ۱۰۸۳.۱۴ دلار آمریکا رسیدو جهان شروع به تبدیل شدن دنیای ارز دیجیتال کرد. بیلی مارکوس وجکسون پالمر فکر می‌کردند که ارز دیجیتال خیلی جدی گرفته شده‌است.آنها فکر کردند که ارز دیجیتال باید در مورد سرگرمی هم باشد و تنها در مورد پول نباشد. بنابراین، تصمیم گرفتند ارز دیجیتال خود را ایجاد کنند.این ارز دیجیتال سرگرم کننده دوج کوین نام گرفت. دوج کوین در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۳ راه اندازی شد. این ارز براساس یک ارز دیجیتال موجود به نام لاکی کوین بود که در ابتدا به مردم برای استخراج یک بلوک داده می شد شکل گرفت. خود لاکی کوین یک نسخه “سبک‌تر” از بیت کوین است که از تکنولوژی اسکریپت استفاده می‌کند. در نتیجه مبتنی بر اسکریپت بودن، دوج کوین و اینکه  تنها می‌تواند توسط کامپیوترها استخراج شود و نه به وسیله سخت‌افزارهای ASIC، باعث شد انرژی و مصرف برق کمتری برای استخراج آن نیاز باشد از همین رو به ارز پرطرفداری تبدیل شد.

ارزش دوج کوین به چه صورت است + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

دوج کوین محدودیت عرضه ندارد. این بدان معنی است که مقدار نا محدودی دوج کوین وجود دارد بنابراین قیمت دوج کوین به اندازه دیگرارز های دیجیتال مانند لایت کوین و بیت کوین که منابع محدودی دارند، افزایش نخواهد یافت. فقط ۲۱ میلیون بیت کوین وجود خواهد داشت. با این حال، در حال حاضر تقریباً ۱۱۴میلیارد دوج کوین در جریان است. این برای تراکنش‌های کوچک بسیار عالی است وبه همین دلیل است که از آن برای کمک‌های مالی استفاده می‌شود. بنابراین قیمت یک دوج کوین زیر ۱ درصد است، اما این به معنای بی‌ارزش بودن آن نیست.

دوج کوین چیست به زبان ساده + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

دوج کوین یک ارز منبع باز همپا به همپاست که محبوب همه ی شیبا اینوس های دنیاست (شیبا نژادی از سگه و نویسنده این شوخی رو با توجه به آیکون این ارز که تصویر یه سگ از این نژاده، کرده ). این ارز در ابتدا به عنوان یک شوخی و با اشاره به نام یک سگ بامزه ی “شیبا اینو” شروع شد که خیلی زود محبوبیت زیادی در اینترنت پیدا کرد. جالب است که تا زمان ایجاد واقعیش ارزش بازار سرمایه این ارز سر به آسمان کشید. یک جامعه ی مجازی بسیار گسترده و بزرگ از طرفداران این ارز طی سالهای گذشته برای حمایت از آن شکل گرفته است. از زمان آغاز به کارش این جامعه ی مجازی کارهای بسیار جالب توجهی با دوج کوین انجام داده که از این میان می توان به جمع آوری کمک مالی برای فرستادن تیم سورتمه ی جاماییکا به المپیک زمستانی سوچی و همچنین حفر یک چاه در روستایی در کنیا برای آبرسانی به این روستا ، اشاره کرد. اخیرا میزان سرمایه دوج کوین به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است. علی رغم شروع بامزه اش دوژکوین واقعا انگار دارد سر از ماه در می آورد (باز هم اشاره به شوخی شروع این پروژه). به لطف پولهایی که توسط جامعه مجازی اش جمع شده یک سکه هم با لوگوی این ارز ساخته شده که قرار است سال 2019 به ماه فرستاده شود.

تاریخچه دوج کوین + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

این شوخی توجه بیلی مارکوس را که یک مهندس نرم افزار اهل پورتلند بود به خود جلب کرد. او بعدها با پالمر تماس گرفت و پیشنهاد داد تا دوج کوین را به واقعیت تبدیل کنند. تنها بعد از یک هفته در ششم دسامر دوج کوین به عنوان یک کریپتوکارنسی در دسترس همگان بود. به یکباره هجمه ی گسترده ای درباره ی این سکه ی جدید در اینترنت به راه افتاد و چیزی که به عنوان یک شوخی و برای سربه سر دیگران گذاشتن شروع شده بود تبدیل به یک ارز دیجیتال جدی شد . تازه آن زمان بود که جکسون پالمر کم کم به جدیت شوخی خود ایمان آورد : چیزی که من را از آن موقعیت به چیزی که امروز هستم ، یعنی کسی که واقعا میخواهد ساخته اش موفق شود، جامعه ای ایست که حول دوج کوین گرد آمده است. دوج کوین فعالترین جامعه را در بین تمام ارزهای دیجیتالی که من دیده ام دارد، ما حتی از بیتکوین فعالتریم. جامعه ای ما متشکل از افرادی است که خیلی خودشان را جدی نمیگیرند و بیشتر این ارز را برای خوشگذرانی و پاداش دادن به هم استفاده می کنند. البته من کاملا ایمان دارم که دوج کوین یک سوژه ی تیغ زن و به دنبال پول نیست.

مزایای دوج کوین + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

اگرچه Dogecoin مبتنی بر پروتکل Scrypt Litecoin است ، اما زمان بلوک آن فقط یک دقیقه در مقایسه با 2.5 دقیقه Litecoin است. این بدان معنی است که Dogecoin معاملات و تأییدهای سریعتر را ارائه می دهد.Mتفاوت عمده ای که بین Dogecoin و سایر ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد این است که تورمی است نه یک تورم. سکه های بی ارزش یک کلاه سخت دارند و این می تواند مردم را ترغیب کند تا با امید به اینکه ارزش آن با گذشت زمان افزایش یابد ، از آن استفاده کنند. وقتی به درپوش سخت رسید ، دیگر ادامه کار استخراج سکه سودآور نیست. از طرف دیگر سکه های تورمی اطمینان حاصل می کنند که می توان معدن را حفظ کرد و سکه های گمشده را جایگزین کرد. علاوه بر ارائه زمان معامله سریع و هزینه های ناچیز معامله ، آنچه واقعاً Dogecoin را خاص می کند ، جامعه آن است. کاربران آن از نظر تعداد گسترده و پرشور در تبلیغ سطح سکه در بین عامه مردم و بازرگانان هستند. آنها معتقدند این سکه مناسب برای هرکسی است که به دنبال فرو بردن انگشتان پا به دنیای cryptocurrency است. اگر می خواهید یک ارز مناسب برای کاربر پیدا کنید که هزینه های معامله کم داشته باشد ، می توان Dogecoin را برای شما مناسب دانست. وقتی به سرعت به آن نگاه کنید ، ممکن است فکر کنید که کمی شوخی است. به نظر می رسد که نماد این سکه یک سگ شیبا اینو است و همچنین از یک الگوی اینترنتی گرفته شده است.

Dogecoin + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

Dogecoin یک cryptocurrency است که شباهت سگ Shiba Inu را از یادبود اینترنتی “Doge” به عنوان آرم آن نشان می دهد. Dogecoin در 6 دسامبر 2013 به عنوان “ارز شوخی” معرفی شد ، به سرعت جامعه آنلاین خود را توسعه داد و در ژانویه سال 2014 به 60 میلیون دلار سرمایه رسید. در مقایسه با ارزهای رمزنگاری دیگر ، Dogecoin برنامه اولیه تولید سریع سکه ها را داشت: 100 میلیارد سکه تا اواسط سال 2015 در گردش بود و پس از آن سالانه 5.256 میلیارد سکه اضافه می شود. از 30 ژوئن 2015 ، 100 میلیاردمین Dogecoin استخراج شده است. در حالی که تعداد کمی از برنامه های تجاری اصلی وجود دارد ، این ارز به عنوان یک سیستم جابجایی اینترنت جذب می شود ، که در آن کاربران رسانه های اجتماعی نکات Dogecoin را برای ارائه محتوای جالب یا قابل توجه به سایر کاربران اعطا می کنند. از Dogecoin به عنوان altcoin یاد می شود. Dogecoin توسط برنامه نویس بیلی مارکوس از پورتلند ، اورگان ایجاد شد ، که امیدوار بود یک رمز سرگرمی سرگرم کننده ایجاد کند که بتواند جمعیتی وسیع تری نسبت به بیت کوین داشته باشد. علاوه بر این ، او می خواست آن را از تاریخ بحث برانگیز سکه های دیگر فاصله دهد. در همین زمان ، جکسون پالمر ، عضو بخش بازاریابی Adobe Systems در سیدنی ، توسط یک دانشجو در کالج جامعه Front Range در توییتر تشویق شد تا این ایده را به واقعیت تبدیل کند.  اگرچه این رفتار بعداً در مارس 2014 به پاداش بلوک استاتیک تغییر یافت. فناوری scrypt در الگوریتم اثبات کار خود. استفاده از scrypt بدان معنی است که معدنچیان نمی توانند از تجهیزات معدنی بیت کوین SHA-256 استفاده کنند و دستگاههای اختصاصی FPGA و ASIC که برای معدنکاری استفاده می شوند ، ایجاد پیچیده است. Dogecoin در 6 دسامبر 2013 رسماً راه اندازی شد.

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک

چگونه می توانم خرید و فروش ارز دیجیتال دوج کوین انجام دهم + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک

چگونه یک حساب دوج کوین می توانم برای خود ایجاد کنم + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک

شارژ دوج کوین + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک

خرید و فروش دوج کوین در ایران + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک

فروش دوج کوین + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک

خرید و فروش دوج کوین + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک

دوج کوین ارزان + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک

ارزانترین سایت برای خرید دوج کوین + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک

خرید دوج کوین ارزان + خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران

خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت به صورت انلاین و اتوماتیک
  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     


واژگان

خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران ، اموزش ساخت حساب دوج کوین ، نحوه ساخت حساب دوج کوین ، طریقه ساخت حساب دوج کوین ، روش ساخت حساب دوج کوین ، ساخت حساب در دوج کوین  ، چگونگی ساخت حساب دوج کوین ، خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران ، اموزش ساخت حساب دوج کوین ، نحوه ساختن حساب دوج کوین ، شارژ اکانت دوج کوین ، نحوه شارژ حساب دوج کوین ، اموزش شارژ حساب دوج کوین ، طریقه شارژ حساب دوج کوین ، روش شارژ حساب دوج کوین ، خرید دوج کوین با پشتیبانی 24 ساعته در ایران ، شارژ حساب با دوج کوین ، چگونگی شارژ حساب دوج کوین ، راهنمای شارژ حساب دوج کوین ، شارژ حساب از طریق دوج کوین ، نحوه ی شارژ حساب دوج کوین ، شارژ حساب کاربری با دوج کوین  ، روش های شارژ حساب دوج کوین  ، اموزش شارژ حساب با دوج کوین ، روش شارژ حساب با دوج کوین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *