خرید سریع و شارژ فوری ترون

خرید سریع و شارژ فوری ترون
خرید سریع و شارژ فوری ترون

خرید سریع و شارژ فوری ترون

ترون پلتفرمی است که با استفاده از شبکه بلاکچین و فناوری ذخیره‌سازی توزیع‌شده و ساخت اکوسیستم غیرمتمرکز به‌دنبال ایجاد شبکه جهانی به اشتراک‌گذاری مطالب رایگان در حوزه سرگرمی می‌باشد. این اقدام باعث تبادل ایمن و مقرون‌به‌صرفه رسانه‌های دیجیتالی و حذف دخالت‌های اشخاص ثالث می‌شود. جاستین سان (Justin Sun) در سپتامبر سال ۲۰۱۷، بنیاد ترون به نام (Tron Foundation) را در کشور سنگاپور ایجاد کرد.

رمز ارز شبکه ترون # خرید سریع و شارژ فوری ترون

ترونیکس که با نماد TRX نمایش داده می‌شود ارز یا همان کوین شبکه ترون است. عرضه اولیه سکه (ICO) ترون از ۳ تا ۲۴ ماه آگوست ۲۰۱۷ برابر با ۱۲ مرداد تا ۲ شهریور ۱۳۹۶ برگزار شد. بر‌اساس طراحی اولیه بنیاد ترون، این آلت‌کوین دارای محدودیت تعداد ۱۰۰ میلیارد توکن ترونیکس است. همچنین، ترون برخلاف بسیاری از ارزهای رمزنگاری‌شده قابلیت استخراج توسط کاربران را نخواهد داشت و تمامی کوین‌های ترونیکس پیش از این ایجاد شده‌اند.  البته، نزدیک به ۳۴ میلیارد سکه TRX از این تعداد تا ژانویه سال ۲۰۲۰ عرضه نخواهد شد. این سکه‌ها توسط بنیاد ترون نگهداری می‌شود. این تمهیدی است برای آن که حجم سکه‌های اولیه ترونیکس در بازار کاهش یابد و باعث افزایش قیمت آن شود.

نقشه راه ترون # خرید سریع و شارژ فوری ترون

یکی‌دیگر از جنبه‌های برجسته پروژه TRON نقشۀ راه آن است؛ یک طرح ۱۰ ساله شش مرحله‌ای کامل که در سال ۲۰۱۷ با Exodus شروع و تقریباً در سال ۲۰۲۷ با Eternity به‌اتمام می‌رسد. هر مرحله ویژگی‌های خاص خود را دارد

جاستین سان کیست؟ # خرید سریع و شارژ فوری ترون

جاستین سان(Justin Sun) در تاریخ ۱۰ جولای ۱۹۹۰ متولد شده است. وی یک کارآفرین در حوزه‌ی تکنولوژی و بنیان‌گذار بنیاد ترون(TRON) است که رمزارزی با همین نام (TRON) را منتشر کرده است. سان که هم‌اکنون ساکن شهر سانفرانسیسکو در کالیفرنیا است، بنیان‌گذار، مدیرعامل و رئیس Peiwo بزرگترین پلتفرم گپ صوتی در چین نیز به شمار می‌رود. در سال ۲۰۱۷ ، نام وی در فهرست چهره‌های زیر سال نشریه‌ی فوربز(Forbes) قرار گرفت. همچنین در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نام وی در فهرست چهره‌های زیر ۳۰ سال کشور چین نشریه‌ی فوربز قرار گرفته است.

تحصیلات # خرید سریع و شارژ فوری ترون

جاستین سان در سال ۲۰۱۱ با اخذ مدرک لیسانس در رشته‌ی تاریخ از دانشگاه پکن(Peking University) فارق التحصیل شد. وی در سال ۲۰۱۳ توانست با مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد سیاسی از دانشگاه پنسیلوانیا(Pennsylvania) فارق التحصیل گردد. سان در دسامبر ۲۰۱۸ از دانشگاه هوپان(Hupan University) که دانشگاهی برای افراد کارآفرین است، فارق التحصیل شد. وی پایان‌نامه‌ی خود را با عنوان «تولد اینترنت غیر متمرکز(The Birth of a Decentralized Internet)» ارائه کرده است که در آن دیدگاه خود را از گذشته، حال و آینده‌ی صنعت بلاکچین ارائه کرده است.

کسب و کار # خرید سریع و شارژ فوری ترون

سان فعالیت کاری خود را با شرکت ریپل(Ripple Labs) آغاز کرد. وی در طی سال‌های ۲۰۱۳-۲۰۱۶ به عنوان نماینده‌ی ویژه و مشاور شرکت ریپل در کشور چین فعالیت کرده است. سان از سال ۲۰۱۷ تاکنون به عنوان بنیان‌گذار و مدیر عامل بنیاد ترون شناخته می‌شود. این بنیاد یکی از مشهور‌ترین پروتکل‌های بر پایه‌ی بلاکچین با نام ترون(TRX) را ایجاد کرده است. پس از آن‌که ترون در سال ۲۰۱۸ شرکت بیت‌تورنت(BitTorent) را با ارزش ۱۴۰ میلیون دلار خریداری کرد، جاستین سان به مدیر عامل این شرکت تبدیل شد. توکن TRX در ابتدا به‌صورت اهدای همگانی(Airdrop) در میان مالکان رمزارز اتریوم(ETH) توزیع شد. و به عنوان یک توکن در پروتکل ERC20 اتریوم فعالیت می‌کرد. اما هم‌اکنون و با راه‌اندازی شبکه‌ی ترون، توکن‌های TRX به این شبکه منتقل شدند.

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     


واژگان

خرید سریع و شارژ فوری ترون ، طریق دلار برای حساب ترون ، اموزش ساخت حساب ترون ، نحوه شارژ حساب از طریق ترون ، تبدیل ترون به وب مانی ، تبدیل ترون به اتریوم ، تبدیل ترون به بیت کوین ، تبدیل eth  به تومان ، تبدیل وب مانی به ترون ، تبدیل دلار ترون ریال ، تبدیل پول ترون به ریال ، نحوه تبدیل ترون به ریال ، تبدیل پول به ترون ، خرید سریع و شارژ فوری ترون ، تبدیل بیت کوین به ترون ، تبدیل حساب ترون به ریال ، تبدیل دلار ترون به بیت کوین ، تبدیل دلار ترون به وب مانی ، نحوه تبدیل دلار ترون  به ریال ، تبدیل دلار ترون به تومان ، تبدیل ترون به ریال ، طریقه تبدیل ترون به ریال ، اموزش تبدیل ترون به ریال ، نحوه تبد یل بیت کوین به ‍‍ترون ، چنج ترون ، خرید سریع و شارژ فوری ترون ، دلار ترون ارزان ، خرید دلار ترون ارزان ، ارزانترین ترون  ، قیمت روز ترون ، قیمت خرید ترون ، قیمت فروش ترون ، قیمت ارز ترون ، بهترین قیمت ترون ، قیمت انلاین ترون ، قیمت هر ترون ، قیمت روز دلار ترون ، قیمت هر دلار ترون ، قیمت لحظه ای ترون ، قیمت خرید دلار ترون ، نرخ دلار ترون

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *