خرید قیمت زی کش به تومان ارزان

خرید قیمت زی کش به تومان ارزان
خرید قیمت زی کش به تومان ارزان

خرید قیمت زی کش به تومان ارزان

زی‌کش یک شبکه پرداخت غیرمتمرکز همتا به همتا و یک ارز دیجیتال با واحد اختصاری ZEC است. این ارز دیجیتال انشعاب یا فورکی از بیت کوین بوده و تعداد واحدهای آن هم مانند بیت کوین محدود به ۲۱ میلیون واحد است. در واقع برای ساخت زی‌کش از کدهای بیت کوین استفاده شده است. زی‌کش مانند بیت کوین، بلاک چین مخصوص خودش را دارد و مبتنی بر استخراج (ماینینگ) است. قابلیتی که زی‌کش را از بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیگر متمایز می‌کند امکان انجام تراکنش‌های خصوصی است.

نحوه­ ی عملکرد زی کش – خرید قیمت زی کش به تومان ارزان

زی کش یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب و با هدف افزایش سیستم رمزنگاری و حریم خصوصی کاربران در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین ایجاد شد. این ارز دیجیتالی غیر متمرکز و متن باز با نماد ZEC همانند بیت کوین بر پایه ­ی تکنولوژی بلاکچین توسعه داده شده است. این پروتکل از پروتکل علمی Zerocoin ساخته شده است که برای تشکیل سیستم Zerocash به وجود آمده است.

زی کش و بلاکچین (ZCash) چه ویژگی‌هایی دارند؟ – خرید قیمت زی کش به تومان ارزان

این سیستم قادر است هر 2.5 دقیقه یک بلوک جدید را تأیید کند. یک بلوک شبیه ظرفی است که بسته‌های مختلفی را حمل می‌کند. با این حال به‌جای حمل بسته‌ها، یک بلوک معاملات را انجام می‌دهد. سرعت تائید بلوک در بلاکچین زی کش بسیار بالاتر از بیت کوین است که به‌طور معمول 10 دقیقه برای تأیید یک بلوک زمان نیاز دارد. وقتی صحبت از هزینه ها می شود، سیستم زی کش (ZCash) بسیار ارزان است. اگرچه هزینه ها بسته به اینکه چقدر بلاکچین شلوغ باشد متغیر است، اما مطمئنا بیش از چند سنت هزینه ندارد. یکی دیگر از مزایای ارز دیجیتال زی کش (ZCash) نسبت به بیت کوین نحوه عملکرد ماینرها است. اگرچه هر دو از یک مدل اجماع به نام اثبات کار POW استفاده می کنند، اما پلت فرم ارز دیجیتال زی کش (ZCash) بسیار منصفانه‌تر است.

زوکو ویلکاس خالق زی‌کش – خرید قیمت زی کش به تومان ارزان

زی‌کش در ۲۸ اکتبر سال ۲۰۱۶، به عنوان یک فورک بیت کوین کار خودش را آغاز کرد. خالق اصلی زی‌کش برنامه نویسی به نام زوکو ویلکاس (Zooko Wilcox) است. او ابتدا کار خودش را با کار بر روی بیت کوین شروع کرد اما به دلیل شفافیت تراکنش‌های بیت کوین، به فکر راهی رسید تا تراکنش‌های مخفی را برای کاربران شبکه به ارمغان بیاورد. او با تغییرات گسترده در کدهای بیت کوین، زی‌کش را خلق کرد. ابتدا نام این پروتکل زیروکوین (Zerocoin) بود و سپس به زیروکش (Zerocash) تغییر نام داد و در نهایت نام زی‌کش (Zcash) برای آن انتخاب شد.

تاریخچه زی کش (Zcash) – خرید قیمت زی کش به تومان ارزان

زی کش در سال 2013 تحت عنوان پروژه ای با نام Zerocoin با هدف پرداختن به مشکل فقدان حریم خصوصی در تراکنش های بیت کوینی شکل گرفت. پروتکل زی کش، از تغییر و ارتقای پروتکل Zerocoin به سیستم Zerocash و در نهایت تبدیل این سیستم در 28 اکتبر 2016 به پروتکل زی کش، به وجود آمده است. این توسعه و تغییرات توسط شرکت Zerocoin Electric Coin صورت گرفته است که بسیاری از فعالین این حوزه به اشتباه آن را به کمپانی Zcash نسبت می دهند.

چگونه زی کش (ZCASH ) را می توانم با قیمت مناسب بخرم و بفروشم ؟ – خرید قیمت زی کش به تومان ارزان

در سایت ما می توانید انلاین و اتوماتیک زی کش (zcash-zec) را با قیمت مناسب بخرید و بفروشید

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     

واژگان

خرید قیمت زی کش به تومان ارزان ، زی کش انلاین ، زی کش خرید ، زی کش برای ایران ، زی کش ویکی پدیا ، زی کش ایران ، زی کش برای ایرانیان ، زی کش ثبت نام ، خرید قیمت زی کش به تومان ارزان ، زی کش خودکار ،زی کش سایت ، زی کش قیمت ، زی کش شارژ ، زی کش فروش ، سایت زی کش انلاین ، خرید دلار زی کش انلاین ، حساب زی کش انلاین ، زی کش خرید بیتکوین ، زی کش خرید فروش ، خرید قیمت زی کش به تومان ارزان ، زی کش خودکار ،زی کش سایت ، زی کش قیمت ، زی کش شارژ ، زی کش فروش ، سایت زی کش انلاین ، خرید دلار زی کش انلاین ، حساب زی کش انلاین ، زی کش خرید بیتکوین ، زی کش خرید فروش

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *