خرید لوپرینگ ارزان

خرید لوپرینگ ارزان
خرید لوپرینگ ارزان

خرید لوپرینگ ارزان

ارز دیجیتال Loopring پروتکل غیرمتمرکزی است که در سرویس اکسچنج برای توکن ERC20 استفاده می‌شود. با استفاده از این پروتکل می‌توانید سفارشات خود را به صورت آفلاین ایجاد کنید و همچنین به صورت آنلاین به انجام معاملات خود بپردازید. توکن اختصاصی پروتکل Loopring با نماد LRC نمایش داده می‌شود. این پروتکل برای سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، نئو، کوانتوم و … نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد البته تا زمانی که معاملات خود را به صورت هوشمند انجام می‌دهند.

معرفی ارز دیجیتال Loopring

ارز دیجیتال Loopring یک پروتکل مبادله‌ای منبع باز است که مبادلات در آن به صورت غیرحضوری حسابرسی می‌شود. به این معنی که هیچ کس در پلتفرم Loopring نیازی به اعتماد به دیگران ندارد. در شبکه ارز دیجیتال لوپرینگ (Loopring) رمزارزها همیشه با کنترل کامل و تضمین‌های امنیتی در سطح شبکه اتریوم، تحت کنترل خود کاربران هستند. همچنین با پردازش دسته‌ای هزاران درخواست خارج از بلاکچین، مبادلات غیر متمرکز قابل اندازه‌گیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شبکه Loopring بیشتر عملیات تراکنش، از جمله تطبیق سفارش و تسویه‌ حساب تجاری را در خارج از بلاک چین اتریوم انجام می‌دهد. چنین طرحی به طور چشمگیری مصرف gas و در نتیجه کارمزد تراکنش را به کسری از یک سنت کاهش می‌دهد.

تیم توسعه ارز دیجیتال loopring

بنیانگذار و مدیرعامل Loopring دانیل وانگ (Daniel Wang) است که قبلاً در سال 2014 صرافی متمرکز Coin Port را ایجاد کرده بود. او که از پتانسیل ارائه‌شده توسط صرافی‌های متمرکز ناراضی بود، با تیم خود کار روی پلتفرم Loopring را آغاز کرد. تیم او شامل جی ژو (CMO) و جانستون چن (COO) بود. این افراد، سابقه کار در شرکت‌های مشهوری مانند ارنست و یانگ (Ernst & Young) و 3NOD را در رزومه تخصصی خود دارند.

چگونه لوپرینگ Loopring LRC می توانم خرید کنم ؟

 

چگونه لوپرینگ Loopring LRC می توانم فروش کنم ؟

 

خرید اتوماتیک لوپرینگ + خرید انلاین لوپرینگ + خرید لوپرینگ + فروش لوپرینگ + شارژ لوپرینگ

 

شارژ حساب لوپرینگ + خرید لوپرینگ ارزان + خرید ارزان لوپرینگ + تبدیل لوپرینگ به ریال

 

خرید لوپرینگ با کارت شتاب + لوپرینگ ارزان + چگونه لوپرینگ بخرم + چگونه لوپرینگ بفروشم

 

خرید لوپرینگ بدون کارمزد + خرید لوپرینگ با کمترین کارمزد + شارژ کیف پول لوپرینگ

 

طریقه خرید اتوماتیک لوپرینگ +روشی برای خرید انلاین لوپرینگ + بهترین نحوه خرید لوپرینگ

 

راحترین راه برای فروش لوپرینگ +  طریقه شارژ لوپرینگ فوری + راهنمای شارژ حساب لوپرینگ

 

 اتوماتیک خرید لوپرینگ ارزان + نحوه خرید ارزان لوپرینگ و انلاین + طریقه تبدیل لوپرینگ به ریال بدون کارمزد

 

چگونه خرید لوپرینگ با کارت شتاب کنم  + ارزانترین سایت برای خرید لوپرینگ + طریقه و چگونه لوپرینگ بخرم

 

طریقه و چگونه لوپرینگ بفروشم + ارزان و خرید لوپرینگ بدون کارمزد + چگونه لوپرینگ با کمترین قیمت خرید انجام بدم

 

طریقه شارژ کیف پول لوپرینگ + روشی برای خرید اتوماتیک لوپرینگ فوری + طریقه اسان خرید لوپرینگ

 

بهترین سایت برای خرید لوپرینگ + چگونه به راحتی فروش لوپرینگ کنم + خرید انلاین و شارژ اتوماتیک لوپرینگ

 

بهترین مکان برای شارژ حساب لوپرینگ +بهترین سایت برای خرید لوپرینگ ارزان + چگونه لوپرینگ را ارزان خرید کنم

 

بهترین راه برای تبدیل لوپرینگ به ریال + طریقه خرید لوپرینگ با کارت شتاب + ارزانترین قیمت خرید لوپرینگ

 

چگونه لوپرینگ را بخرم ارزان + چگونه لوپرینگ بفروشم با قیمت بالا + خرید و فروش لوپرینگ بدون کارمزد

 

راهنمای خرید لوپرینگ با کمترین کارمزد + چگونه کیف پول لوپرینگ خودم را شارژ کنم

 

خرید اتوماتیک لوپرینگ + خرید انلاین لوپرینگ + خرید لوپرینگ + فروش لوپرینگ + شارژ لوپرینگ

 

شارژ حساب لوپرینگ + خرید لوپرینگ ارزان + خرید ارزان لوپرینگ + تبدیل لوپرینگ به ریال

 

خرید لوپرینگ با کارت شتاب + لوپرینگ ارزان + چگونه لوپرینگ بخرم + چگونه لوپرینگ بفروشم

 

بیت کوین (BTC) چیست؟

بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که در اصل در یک نامه سفید ۲۰۰۸ توسط یک شخص یا گروهی از افراد با استفاده از نام مستعار ساتوشی ناکاموتو توصیف شده است. اندکی بعد در ژانویه ۲۰۰۹ راه اندازی شد.

بیت کوین یک ارز آنلاین نظیر به نظیر است ، به این معنی که تمام تراکنش ها مستقیماً بین شرکت کنندگان برابر و مستقل شبکه بدون نیاز به هیچ واسطه ای برای اجازه یا تسهیل آن اتفاق می افتد. به گفته خود ناکاموتو ، ایجاد شد تا اجازه دهد پرداخت های آنلاین مستقیماً از یک طرف به طرف دیگر بدون مراجعه به یک موسسه مالی ارسال شود.

برخی از مفاهیم مربوط به نوع مشابه ارز الکترونیکی غیرمتمرکز قبل از BTC وجود داشته است ، اما بیت کوین اولین ارز دیجیتال است که به تحقق پیوست. بعد تر سایر ارز ها نظیر اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و … به بازار وارد شدند.

چه کسانی بنیانگذار بیت کوین هستند؟

مخترع اصلی بیت کوین با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو شناخته می شود. تا به حال ، هویت واقعی فرد – یا سازمان – که پشت این نام مستعار است ، ناشناخته مانده است.

در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸ ، ناکاموتو مقاله سفید بیت کوین را منتشر کرد که در آن جزئیات نحوه اجرای ارز آنلاین نظیر به نظیر شرح داده شده است. آنها پیشنهاد کردند که از لجر غیرمتمرکز تراکنش های دسته ای ( به نام بلاک ) که توسط الگوریتم های رمزنگاری ایمن شوند، استفاده شود – بعدا ها کل این سیستم بلاک چین نامیده شد.

فقط دو ماه بعد ، در 3 ژانویه 2009 ، ناکاموتو اولین بلوک شبکه BTC را استخراج کرد که به عنوان بلوک جنسیس شناخته می شود و به این ترتیب اولین ارز دیجیتال در جهان راه اندازی شد.

با این حال ، در حالی که ناکاموتو مخترع اصلی بیت کوین و همچنین نویسنده اولین اجرای آن بود ، در طول سال ها افراد زیادی با بهبود آسیب پذیری ها و افزودن ویژگی های جدید در بهبود نرم افزار ارز دیجیتال کمک کردند.

مخزن کد منبع بیت کوین در GitHub بیش از 750 مشارکت کننده را ذکر کرده است ، برخی از مهمترین آنها ولادیمیر ون دِر لن، مارکو فالک، پییتر وویلی، گوین اندرسون، ژونا شِنالی و سایرین هستند.

تاریخچه ی بیت کوین :

در حال حاضر، بحث‏های زیادی پیرامون بیت کوین صورت می‏گیرد که توجه همگان را به خود جلب کرده است. یکی از این محورها، در باره‏ ی تاریخچه‏ ی پیدایش  بیت کوین است که رتبه‎ ی نخست ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

همه چیز به ۱۱ سال قبل باز می گردد، در اکتبر سال ۲۰۰۸ فردی ناشناس با نام مستعار ساتوشی ناکاماتو  اقدام به انتشار وایت پیپر بیت کوین کرد که نوع جدیدی از پول در دنیای بزرگمان بود! او اسم این ارز اختصاصی اش را بیت کوین گذاشت و البته رویاهای زیادی را در سر می پروراند که آن زمان  طبیعتاً مورد تمسخر بسیاری از افراد نیز قرار گرفت! 

ساتوشی برای بیت کوین یک تعریف کوتاه داشت که در همان سند ۹ صفحه ای وایت پیپر بیت کوین منتشر شده وجود داشت. او می گوید که بیت کوین یک سیستم همتا به همتا و پول نقد الکترونیکی است! البته این تعریف قابل درک و ساده ای نیست و اگر شما نیز گیج شده اید، باید بدانید که اتفاق عجیبی برایتان رخ نداده است! در ادامه این مطلب به پاسخ این سوال و مفهوم بهتری از این تعریف خواهیم رسید که پیشنهاد می کنیم همراه ما باشید.

همان طور که می دانیم در جوامع ابتدایی و بعد از آن تعاریف مختلفی برای پول وجود داشت و از یک معامله کالا به کالا به تعاریف جدیدی از معامله و ابزارهای مختلف دخیل در آن رسیدیم. اینکه بانک ها در این پروسه شکل گرفتند و با توجه به ذخایر طلا اقدام به چاپ اسکناس می کردند و به مفهوم دیگر اینکه به ازای هر مقدار از اسکناس، طلا در بانک وجود داشت.

در واقع بیت کوین برخلاف پول های مرسوم پشتوانه اش طلا نیست. پشتوانه بیت کوین از اعتماد مردم است و افرادی که به ارزشمند بودن آن ایمان دارند و خرید و فروش بیت کوین را بیشتر جهت سرمایه گذاری انجام می دهند و ضمن پذیرش آن به عنوان پول به عنوان یک دارایی مهم هم مورد استفاده قرار می دهند.

تکنولوژی بیت کوین :

تکنولوژی و نگهداری اطلاعات تراکنش های بیت کوین توسط فناوری بلاکچین انجام می شود. بلاکچین در واقع یک دفتر کل می باشد و به عنوان مثال مانند یک کتیبه باستانی می باشد که تمامی اطلاعات بر روی آن حک شده است و این اطلاعات بدون هیچ تغییری به دست ما رسیده اند.

بیت‌کوین از اصلی ترین سیستم‌های انتقال پول دیجیتال است که با استفاده از شبکه زنجیره بلوکی یا بلاکچین مبادله می‌شود. در سیستم‌های قدیمی همه اعضای یک شبکه به یک سامانه اصلی متصل شده و از آن خدمات می‌گرفتند. در این شبکه امروزی موبایل‌ها، تبلت‌ها و به‌طور کلی، سیستم‌های هوشمند به‌صورت مستقیم با هم در ارتباط هستند. 

وجود بلاک چین باعث شده است زمانی که قصد ارسال بیت کوین به دوستمان را داریم، با ارسال درخواستمان در قالب تراکنش، نودها با ورق زدن این دفتر کل موجودی ما را به دست آورند تا از صحت انجام دقیق تراکنش اطمینان حاصل کنند. دفتر کل دیجیتالی در واقع از بلاک هایی تشکیل شده که درون هر کدام از آن ها داده ها قرار دارند. در صورتی که درخواست ما با قوانین شبکه مغایرت داشته باشد، تراکنش مورد پذیرش قرار نمی گیرد. 

هر تراکنش یک کد Hash (هش) ۶۴ کاراکتری تولید می‌کند. از ترکیب این کد با کد هش قبلی یک بلاک جدید ایجاد می شود. هر بلاک با استفاده از بلاک‌های جدید، یک ترتیب خطی، زمانی و رشته کاراکترهای یک‌بارمصرف تولید می‌شود. به همین دلیل دست‌کاری و ایجاد اطلاعات نادرست و غیرقابل ردیابی، تقریباً غیرممکن است.

مزایای بیت کوین :

  • راهی ایمن و ارزان
  • دریافت کمترین کارمزد
  • تراکنش ها و پرداخت های سریع بین المللی
  • چند امضایی بودن
  • وضوح در انجام حسابداری ها

قابلیت های بیت کوین :

  • تراکنش های همتا به همتایی آنی
  • پرداخت هایی در سطح جهانی
  • کارمزد پردازش کم یا بدون کارمزد
  • بالاترین امنیت ممکن بین سیستم های پرداختی

************************

 

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *