خرید و فروش لایت کوین بدون کارمزد

خرید و فروش لایت کوین بدون کارمزد
خرید و فروش لایت کوین بدون کارمزد

خرید و فروش لایت کوین بدون کارمزد

واژه لایت کوین به معنی یک ارز دیجیتال کاملا دیجیتالی و انحصاری است که اجازه می ‌دهد که پرداخت ‌ها از طریق شبکه کاملا غیر متمرکز که مبتنی بر آن است، انجام شود. این ارز همچنین به روشی کاملا برابر عمل می ‌کند که بیت کوین کار می ‌کند، با ویژگی منحصر به فرد که به شما این امکان را می ‌دهد که در حالت بسیار سریع ‌تر از بیت کوین، پول دیجیتال را ارسال و دریافت کنید.

تفاوت litecoin با بیتکوین + طریقه تبدیل لایت کوین به ریال بدون کارمزد + چگونه خرید لایت کوین با کارت شتاب کنم

داشتن کاهش زمان ساخت زنجیره قالب و افزایش حداکثر تعداد سکه ها و الگوریتم هش کردن (scryptبه جای SHA-256) متفاوت تفاوت اصلی آن با بیت کوین در میزان امنیت آن است. به دلیل استفاده از تکنیک های خاص رمزنگاری، میزان امنیت litecoin نسبت به بیت کوین بیشتر است و در واقع به دلیل میزان بالای حافظه درگیر در آن، هک کردن و ایجاد اختلال در litecoin بسیار دشوار و پرهزینه است. در مقایسه با وضعیت بیت کوین، litecoin در دوران جنینی قرار دارد.

خالق Litecoin + ارزانترین سایت برای خرید لایت کوین + طریقه و چگونه لایت کوین بخرم

خالق Litecoin چارلی لی (Charlie Lee) فارغ التحصیل MIT و مهندس سابق گوگل است. که ایده به وجود آوردن یک نسخه سبک تر از بیت کوین را مدتها در سر می پرورانده تا اینکه در تاریخ 7 اکتبر 2011 میلادی Litecoin از طریق یک کلاینت متن باز در گیت هاب منتشر شد و شبکه آن در 13 اکتبر 2011 فعال گردید که در حقیقت بخشی از کلاینت مرکزی بیت کوین است.

معایب لایت کوین + طریقه و چگونه لایت کوین بفروشم + ارزان و خرید لایت کوین بدون کارمزد + چگونه لایت کوین با کمترین قیمت خرید انجام بدم

لایت کوین به جز سرعت معاملات ، هیچ مزیت دیگری ندارد که آن را به طور قابل توجهی از دیگران متمایز کند. Litecoin با رقبای سرسختی روبرو است که مزایایی مانند حریم شخصی، پشتیبانی قراردادهای هوشمند و پرداخت های بین المللی را دارند. استخراج لایت کوین نیز مانند بیت کوین گران است و منحصر به کسانی است که دارای سخت افزار قدرتمند و تخصصی هستند.

تفاوت تراکنش‌ها بیت کوین و لایت کوین + طریقه شارژ کیف پول لایت کوین + روشی برای خرید اتوماتیک لایت کوین فوری + طریقه اسان خرید لایت کوین

تفاوت اصلی تراکنش‌های بیت کوین و لایت‌ کوین در سرعت تأیید آنها دیده می‌شود. لایت کوین تراکنش‌ها را سریع‌تر تأیید می‌کند. پیامدهای تأیید سریع به‌صورت مفاهیم زیر دیده می‌شوند: لایت کوین به‌خاطر سرعت بیشتر در تولید بلاک، توانایی مدیریت حجم بیشتری از تراکنش‌ها را دارد. اگر بیت کوین بخواهد به چنین قابلیتی دست پیدا کند، باید تغییراتی عظیم در کدهای آن صورت بگیرد. نقطه‌ی ضعف حجم بیشتر بلوک‌ها، افزایش ابعاد بلاک چین لایت‌ کوین است. سرعت بیشتر زمانی بلوک‌های لاین کوین امکان انجام حمله‌هایی به‌صورت تراکنش‌های کپی را کاهش می‌دهد. در نتیجه افزایش سرعت، برای تأیید تراکنش‌ها حداکثر به پنج دقیقه زمان نیاز خواهد بود، درحالی‌که در شبکه بیت کوین حداقل ۱۰ دقیقه زمان انتظار داریم.

سرعت تراکنش ها لایت کوین + بهترین سایت برای خرید لایت کوین + چگونه به راحتی فروش لایت کوین کنم

میانگین سرعت استخراج 2.5 دقیقه برای Litecoin و 10 دقیقه برای Bitcoin است. نمودار زیر زمان ساخت بلاک برای Litecoin را در بازه های زمانی متفاوت نمایش می دهد :
به علت شلوغی شبکه و زمان های استخراج طولانی، میانگین زمان انتظار برای تراکنش ها تا 29 دقیقه ممکن است به طول بینجامد. این ویژگی لایت کوین می تواند برای بسیاری از تجار که نیاز به انجام تراکنش های زیادی در طول روز دارند بسیار مفید باشد. با استفاده از Litecoin بازرگانان می توانند دو تراکنش موفق را در عرض پنج دقیقه انجام دهند، در حالی که انجام یک تراکنش در شبکه بیت کوین حداقل 10 دقیقه زمان می برد.

چگونه لایت کوین Litecoin می توانم خرید کنم ؟ + خرید انلاین و شارژ اتوماتیک لایت کوین + بهترین مکان برای شارژ حساب لایت کوین

در سایت ای ایکس هادی می توانید انلاین و اتوماتیک لایت کوین Litecoin خرید کنید

چگونه لایت کوین Litecoin می توانم فروش کنم ؟ + بهترین سایت برای خرید لایت کوین ارزان + چگونه لایت کوین را ارزان خرید کنم

در سایت ای ایکس هادی می توانید انلاین و اتوماتیک لایت کوین Litecoin فروش کنید

************************

 

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *