راحت ترین راه جهت اموزش خرید لایت کوین

راحت ترین راه جهت اموزش خرید لایت کوین
راحت ترین راه جهت اموزش خرید لایت کوین

راحت ترین راه جهت اموزش خرید لایت کوین

لایت کوین یک ارز دیجیتال همتا به همتا است که امکان پرداخت های نسبتا فوری و کم هزینه را در سراسر جهان فراهم می‌کند. لایت کوین یک شبکه پرداخت متن باز مبتنی بر بلاک چین است. در این پروتکل می‌توان دارایی‌های دیجیتالی به نام لایت کوین یا به اختصار LTC را بدون هیچ واسطه و نهاد مرکزی و به صورت کاملا غیرمتمرکز در سراسر جهان منتقل کرد. همانند بیت کوین، امنیت شبکه لایت کوین هم با رمزنگاری و فرایند اثبات کار (استخراج) تضمین شده است. تراکنش های لایت کوین تقریبا چهار برابر سریع تر از بیت کوین هستند.

سرعت در شبکه لایت کوین # راحت ترین راه جهت اموزش خرید لایت کوین

توسط زمان تایید تراکنش در شبکه بیت کوین ۱۰ دقیقه است و این در حالی است که متوسط زمان تایید تراکنش در شبکه لایت کوین ۲٫۵ دقیقه می باشد. اگر چه این ارقام این نتیجه را می دهد که شبکه لایت کوین سریع تر استولی شما همچنان نیاز به ۴ تایید لایت کوین دارید تا بتوانید به همان سطح از امنیت مانند بیت کوین برسید. با فعال کردن Segwit روی شبکه لایت کوین، شبکه سبک تر است ولی بیت کوین به دلیل این که از این بروزرسانی استفاده نمی کند این طور نیست و به همین دلیل انجام تراکنش های فوری در شبکه لایت کوین امکان پذیر است ولی در شبکه بیت کوین خیر. توجه داشته باشید که بیت کوین هم ممکن است در آینده به این قابلیت مجهز شود.

تاریخچه لایت کوین (Litecoin) # راحت ترین راه جهت اموزش خرید لایت کوین

لایت کوین یکی از اولین مشتقات بیت کوین است و خالق آن، Charlie Lee کارمند سابق شرکت گوگل است که در زمان فعالیتش در این کمپانی ارز لایت کوین را ارائه کرد.

چارلی لی، خالق لایت کوین # راحت ترین راه جهت اموزش خرید لایت کوین

در حالی که هویت ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین بعد از  حدود ۱۰ سال هنوز مشخص نیست، خالق لایت کوین جوانی چینی‌الاصل به نام چارلی‌ لی است. کارمند سابق گوگل و کوین بیس، در سال ۲۰۱۱ با تغییرات بزرگی در پروتکل بیت کوین،‌ شبکه لایت کوین را معرفی کرد.

چه چیزهایی Litecoin را از دیگر ارز های دیجیتالی متمایز می سازد؟ # راحت ترین راه جهت اموزش خرید لایت کوین

سرعت – لایت کوین بر پایه همان کد متن بازی است که بیت کوین پشت آن است. با توجه به این که کد های هسته لایت کوین بلاک ها را در حدود چهار برابر سریع تر از بیت کوین می سازد، لایت کوین می تواند تعداد بیشتری تراکنش را نسبت به دیگران در یک بازه زمان ثابت پردازش کند. تعداد سکه ها – یکی از دلایلی که بعضی از ارز های رمزگذاری شده به طور ذاتی دارای ارزش هستند محدودیت در تعداد و منابع ان هاست. چون تعداد سکه های بیت کوین یا لایت کوین که ساخته شده، محدود است همین باعث تمایز آن شده است. در حالی که محدودیت بیت کوین 21 میلیون سکه است، لایت کوین محدودیت 84 میلیون سکه ای دارد. سهم بازار – اگر چه در مقایسه با بیت کوین، سهم بازار لایت کوین نقش کم رنگی دارد، همچنان لایت کوین در بین 5 ارز رمزگذاری شده برتر است.

************************

 

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *