فروش چین لینک

فروش چین لینک
فروش چین لینک

فروش چین لینک

قرارداد هوشمند کدی است که روی بلاکچین فعال می شود تا بدون نیاز به واسطه ها ، شرایط یک توافق نامه بین دو طرف را بررسی و اجرا کند و زمانی که بر روی یک بلاک چین آزاد مثل اتریوم اجرا شود ، دیگر به هیچ وجه قابل توقف نیست. قرارداد هوشمند در واقع شامل تمام اطلاعات مربوط به شرایط قرارداد و اجرای تمام اقدامات پیش‌بینی شده به طور خودکار است.

نحوه عملکرد چین لینک ( ChainLink ) + خرید LINK بدون کارمزد + خرید LINK با کمترین کارمزد

ارز دیجیتال چین لینک ( ChainLink ) توکنی است که بر اساس پروتکل ERC20 روی بلاکچین اتریوم کار می کند. ویتالیک بوترین ، خالق اتریوم با ارائه قراردادهای هوشمند تحول بزرگی در دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال ایجاد کرد، اما مشکلی که از همان ابتدا در مورد این قراردادها مطرح بود ، نحوه تعامل و ارتباط آنها با دنیای خارج ازبلاک چین و دنیای واقعی بود. به طور واضح تر یعنی اینکه انتقال اطلاعات خارج ازفضای بلاک چین به قراردادهای هوشمند ناممکن بود. از اینرو ارز دیجیتال چین لینک ( ChainLink ) با هدف حل این مشکل توسط شرکتی به نام اسمارت کانترکت ایجاد شد.

برخی از کاربردهای چین لینک ( ChainLink ) + شارژ کیف پول LINK + طریقه خرید اتوماتیک چین لینک

در این قسمت قصد داریم برخی از کاربردهای چین لینک را به منظور درک بهتر لزوم ارتباط بین قراردادهای هوشمند و منابع اطلاعاتی خارج از بلاک چین بیان کنیم.

سیستم های پرداختی + روشی برای خرید انلاین LINK + بهترین نحوه خرید LINK

یکی از کاربردهای چین لینک استفاده از آن جهت سیستم های پرداختی است. همانطور که می دانید، در قراردادهای هوشمند ، امکان پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال انحصاری بلاک چین مربوطه آن قرارداد، کار آسانی است. اما نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که قراردهای هوشمند برای اینکه بتوانند در دنیای واقعی مورد استفاده قرار بگیرند و کاربردی تر شوند باید بتوانند روش های پرداخت متنوع تری را پوشش دهند. چین لینک این امر را ممکن می سازد.

• استفاده از ارزهای دیجیتال مختلف در قراردادهای هوشمند + راحترین راه برای فروش LINK  +  طریقه شارژ LINK فوری

چین لینک این قابلیت را مهیا می سازد که پلتفرم های ارائه دهنده قراردادهای هوشمند، پرداخت خود را در دفتر کل توزیع شده هر ارز دیجیتال دیگری انجام دهند. در نتیجه افرادی که یک قرارداد هوشمند را راه اندازی می کنند، می توانند پرداخت های خود را با بیت کوین ، نانو، ریپل و یا هر ارز دیجیتال دیگری انجام داد.

عملکرد توکن لینک در بازار کریپتو + راهنمای شارژ حساب LINK + اتوماتیک خرید LINK ارزان

بیشترین قیمت توکن چین لینک (ChainLink) تاکنون ۱.۲۸ دلار بوده است که در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۱۸ به دست آمد. موجودی کل این توکن، یک میلیارد توکن لینک است. در چند ماه اخیر قیمت توکن لینک به تدریج افزایش یافته است و علی رغم کاهش ارزش کل بازار، قیمت این توکن بیش از ۲ برابر شده است. فروش ICO چین لینک در سپتامبر ۲۰۱۷ انجام شد که طی آن، ۳۵۰ میلیون توکن لینک یعنی ۳۵ درصد موجودی کل توکن توزیع شد. ۳۵۰ میلیون توکن دیگر نیز به اپراتورهای نودها توزیع خواهد شد و ۳۰۰ میلیون توکن باقی مانده برای توسعه های بیشتر در اختیار شرکت باقی می‌ماند.

تیم سازنده + نحوه خرید ارزان LINK و انلاین + طریقه تبدیل LINK به ریال بدون کارمزد

چین لینک در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی به نام Smart Contract ابداع شد. هسته مرکزی تیم Sergey Nazarov و Steve Ellis بودند.‌

تفاوت LINK با سایر ارزهای دیجیتال + چگونه خرید LINK با کارت شتاب کنم

در حال حاضر لینک (Link) اولین ارز دیجیتالی است که سعی در ایجاد پلی میان قراردادهای هوشمند محدود به اکوسیستم بلاک چین و دنیای واقعی کرده است. قراردادهای هوشمند برای مشاغلی که قصد استفاده از فناوری بلاک چین را داشتند؛ تقریباً غیرقابل دسترس بوده اند، لینک آماده است تا این مشکلات را بر طرف کند. اوراکل‌هایی که چین لینک از آن استفاده می‌کند، همگی متمرکز شده‌اند و با هدف تماس‌های هوشمند غیرمتمرکز و مبتنی بر فناوری بلاکچین بوجود آمده اند. چین لینک کل فرآیند را غیرمتمرکز کرده و اولین ارز دیجیتالی است که به این صورت عمل می‌کند.

چگونه چین لینک Chainlink می توانم خرید کنم ؟ + ارزانترین سایت برای خرید LINK + طریقه و چگونه LINK بخرم

در سایت ای ایکس هادی می توانید انلاین و اتوماتیک چین لینک Chainlink خرید کنید

چگونه چین لینک Chainlink می توانم فروش کنم ؟ + طریقه و چگونه LINK بفروشم + ارزان و خرید LINK بدون کارمزد

در سایت ای ایکس هادی می توانید انلاین و اتوماتیک چین لینک Chainlink فروش کنید

************************

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *