قیمت ترو یو اس دی TUSD

قیمت ترو یو اس دی TUSD
قیمت ترو یو اس دی TUSD

قیمت ترو یو اس دی TUSD

ارز دیجیتال ترو یو اس دی با نماد TUSD نوعی استیبل کوین به شمار می‌ رود که ارزش آن را با دلار آمریکا نسبت یک به یک برابر می دانند. در واقع پشتوانه  این ارز دلار آمریکا محسوب می‌ شود، بنابراین رشد یا ریزش آن به دلار آمریکا وابسته است. این استیبل کوین بر اساس استاندارد ERC20 می باشد و بر بستر بلاک چین اتریوم قرار دارد که به وسیله وثیقه قانونی کاملا محافظت می شوند؛ به گونه ای که نهاد شخص ثالث از نظر اعتبار آن را کاملا تایید شده می داند.

ارز دیجیتال برای اینکه از افراد دارنده خود در مقابل اختلاس محافظت کند از حساب سپرده های مختلفی استفاده می کند. توکن TUSD  اولین رمز ارزی است که بر روی پلتفرم TrustToken تشکیل شده است.

آشنایی با استیبل کوین (StableCoin)

استیل کوین یا اصطلاحاً کوین پایدار به نوعی از ارز دیجیتال گفته می شود که ارزش آن را با توجه به قیمت یک دارایی دیگر همچون پوند، دلار، یورو و… در نظر می گیرند. امروزه در بازار کریپتو، استیبل کوین ها بالاترین حجم معاملات روزانه را دارند.

کوین پایدار از تکنولوژی بلاک چین استفاده می کند و همانطور که گفتیم تعیین ارزش آن با توجه به دارایی‌ های خارجی تعیین می شود. کوین های پایدار به سرمایه گذاران این امکان را می دهند تا از بازار نزولی در امان بمانند بدون اینکه دارایی های خود را به ارز فیات تبدیل کنند.

آشنایی با شبکه TrustToken – قیمت ترو یو اس دی TUSD

این پلتفرم بستری است که توکن ها با پشتوانه دارایی بر روی آن ایجاد می‌ شوند و می توان آنها را در هر کجای دنیا که هستید به آسانی معامله کنید. منظور از پشتوانه دارایی، دلار، یورو، پوند یا طلا است.

تاریخچه ارز TrueUSD ترو یو اس دی

این استیبل کوین با مدیریت رافائل کوزمن(Rafael Cosman)، توسط TrustToken که به آن شرکت مادر نیز گفته می شود ایجاد شد. این شخص در حوزه رمز ارزها تجربه بالایی دارد و بر روی تمامی رمز ارز ها و هوش مصنوعی  مطالعه داشته است و سرانجام برای اینکه این شرکت را تاسیس کند در سال ۲۰۱۷ از گوگل استعفا می دهد.

ترو یو اس دی (True USD) یک توکن ثابت ارزش با نرخ برابری 1:1 با دلار ایالات متحده است. این توکن ابتدا در ژانویه 2018 به چند سرمایه گذار محدود، عرضه شد.

توکن TUSD از آن زمان تا سپتامبر 2020 گسترش یافته و توانسته 400 میلیون دلار توکن حمایتی را پشتیبانی کند.
ترو یو اس دی یکی از چندین توکن مدیریت شده توسط تراست توکن TrustToken است. پلتفرمی که هدف آن تولید توکن در ازای دارایی‌ها دنیای واقعی است.

مانند دیگر توکن‌های ثابت ارزش این توکن نیز با هدف ایجاد یک توکن با ثبات در قیاس با رمز ارزهای پر نوسان مانند بیت کوین است، همچنین بالا بردن نقدینگی و فراهم آوردن بستر مناسب برای معامله گران و کاربران عمومی از دیگر اهداف این مجموعه می‌باشد.

بنیانگذاران

رمزارز ترو یو اس دی توسط شرکت مادر آن یعنی تراست توکن، تولید و عرضه شد. یکی از بنیان گذاران این شرکت رافائل کاسمن (Rafael Cosman) است.

وی تجربه ای بسیار طولانی در زمینه رمز ارزها دارد، او قبل از فعالیت در پروژه Brain گوگل و یک شرکت نرم افزاری به نام پالانتیر Palantir، مطالعات زیادی روی رمزارزها و هوش مصنوعی داشته است. در نهایت وی گوگل را ترک کرد تا شرکت تراست توکن را ایجاد کند.

کاسمن می گوید که ترو یو اس دی همواره اولین توکن از خط تولید تراست توکن است و در برابر کار نسبتا کمی که روی آن انجام گرفته نتیجه و تاثیر بزرگی از آن شاهد هستیم.

وی در زمان راه اندازی اشاره کرد که بررسی های منظم از توکن‌های ثابت ارزش، برای شرکتشان یک نقطه تمرکز مهم ایجاد کرده تا به سرمایه گذاران آسایش خاطر بدهد. چرا که بسیاری از رمز ارزها نوسانات شدیدی را در زمان توزیع و پیش فروش اولیه تجربه می‌کنند.

ویژگی‌های خاص

ترو یو اس دی در نظر دارد تا کاربردی بودن و ثبات (دو هدف عمده همه توکن‌های ثابت ارزش) را با امنیت به تعادل برساند. گواهی‌های دوره ای منظم راهکار آنها برای این کار است.

از بدو راه اندازی، شرکت مادر این سکه یعنی تراست توکن به امر تایید مستقل منشا این سکه اهمیت بسیاری داده است. به همین علت درخواست برای این سکه بیشتر از سمت سرمایه گذاران بزرگ است، که به دنبال کاهش ریسک هستند. همچنین معامله گران شخصی خرد نیز به این سکه علاقه نشان می‌دهند.

تراست توکن مدعی است (TUSD اولین سکه ثابت ارزش قانونمند است که کاملا با دلار ایالات متحده حمایت می‌شود.) تراست توکن شرکت مادر این سکه، در بخشی از فعالیت های تجاری خود به همکاری‌های شرکتی مختلفی وارد شده است. این فعالیت ها به دارندگان این توکن امکان دریافت درآمد منفعل سالیانه را می‌دهد.

سکه در گردش TUSD

تا پایان ژانویه 2021 تعداد سکه TUSD در گردش کمی بیش از 400 میلیون سکه بوده است. حد نهایی برای این ذخایر این سکه و جود ندارد و این مقدار می‌تواند بیشتر یا حتی کمتر شود.
خرید ترو یو اس دی TUSD

فروش ترو یو اس دی TUSD

خرید و فروش ترو یو اس دی TUSD

شارژ ترو یو اس دی TUSD

خرید با کمترین کارمزد ترو یو اس دی TUSD

خرید ارزان ترو یو اس دی TUSD

شارژ حساب ترو یو اس دی TUSD

خرید با کمترین کارمزد ترو یو اس دی TUSD

خرید اتوماتیک ترو یو اس دی TUSD

خرید انلاین ترو یو اس دی TUSD

چگونه خرید کنم ترو یو اس دی TUSD

چگونه فروش کنم ترو یو اس دی TUSD

بهترین سایت برای خرید و فروش ترو یو اس دی TUSD

بهترین قیمت در خرید و فروش ترو یو اس دی TUSD

نحوه خرید ترو یو اس دی TUSD

نحوه فروش ترو یو اس دی TUSD

نحوه خرید و فروش ترو یو اس دی TUSD

بهترین راه برای خرید و فروش ترو یو اس دی TUSD

(( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  جاست Just

جهت خرید انلاین و اتوماتیک ترو یو اس دی TUSD از سایت Exhadi به عکس خرید در زیر کلیک کنید :

جاست Just چیست

جهت فروش انلاین و اتوماتیک ترو یو اس دی TUSD به سایت Exhadi به عکس فروش در زیر کلیک کنید :

جاست Just چیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *