نحوه شارژ حساب ریپل ارزان

نحوه شارژ حساب ریپل ارزان
نحوه شارژ حساب ریپل ارزان

خرید ریپل

ریپل یک ارز دیجیتال است که به اختصار (XRP) نامیده و توسط شرکت Ripple Labs ایجاد شده و حمایت می شود. این شبکه در واقع یک سیستم پرداخت توزیع شده و متن‌باز است که هنوز نسخه‌ی بتای خود را تجربه می‌کند. ریپل تضادی آشکار با ارزهای دیجیتالی همچون  بیت کوین و لایت کوین – که ارزش واقعی آن متلعق به هر کسی است که آنها را خریداری می کند – دارد. این تضاد باعث می شود تا ریپل ارز متمرکز تری نسبت به سایرین باشد.  در حال حاضر طبق ارزش کل بازار، ریپل سومین ارز دیجیتال بزرگ محسوب میشود.

تاریخچه پیدایش Ripple # نحوه شارژ حساب ریپل ارزان

برای اولین بار در سال 2004 رایان فوگر پس از کار بر روی یک سیستم معاملاتی مبادلات محلی در ونکوور، Ripple را مطرح نمود. پروتکل پرداخت Ripplepay بعداً توسط فوگر توسعه یافت. همزمان در ماه مه 2011، Jed McCaleb شروع به ایجاد یک سیستم ارز دیجیتال کرد که در آن معاملات با توافق بین اعضای شبکه تأیید می شد، نه به وسیله فرایند استخراج که توسط شبکه بیت کوین استفاده می شد. در سپتامبر 2012، کریس لارسن و جید مک کالب شرکت OpenCoin را تاسیس کردند. OpenCoin شروع به ساخت یک پروتکل پرداخت جدید به نام پروتکل (Ripple Transaction Protocol (RTXP بر اساس مفاهیم رایان فوگر کرد. در سپتامبر 2013، OpenCoin رسماً نام خود را به Ripple Labs, Inc تغییر داد.

ایده اولیه سیستم پرداخت Ripple # نحوه شارژ حساب ریپل ارزان

وبسایت Ripple پروتکل متن باز خود را به عنوان “تکنولوژی زیربنایی برای معاملات بین بانکی – یک ابزار خنثی برای موسسات و سیستم های مالی” توصیف می کند. این پروتکل به بانک ها و موسسات غیر بانکی اجازه می دهد که پروتکل Ripple را به سیستم های خود اضافه کنند و بنابراین مشتریان خود را قادر به استفاده از این سرویس می کنند. در حال حاضر، Ripple نیاز به دو طرف برای انجام یک معامله دارد:

1) “موسسات مالی” که دارایی های مشتریان را نگهداری می کنند؛ 

2) “سازندگان بازار” مانند صندوق های صدور مجوز و معاملات ارز که نقدینگی مورد نیاز تجارت را فراهم می کنند. 

بر اساس هسته مرکزی آن، Ripple در اطراف یک پایگاه داده عمومی که محتویات آن توسط توافق تعیین شده، بنا شده است. در سیستم ریپل کاربران با استفاده از معامله های رمز گذاری و امضا شده در قالب ارز داخلی (XRP) پرداخت های خود را بین یکدیگر انجام می دهند. ریپل، عرضه کننده فن آوری بلاک چین، بر این باور است که زمان آن رسیده که بانک ها با همکاری با یکدیگر یک سیستم پرداخت بین بانکی موثر و فراملّی ایجاد کنند.

مزایای ریپل چیست؟ # نحوه شارژ حساب ریپل ارزان

از جمله آنها می‌توان سرعت بالا ، کارمزد بسیار پایین ، کانفرم سریع و … می باشد.

************************

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     

 

واژگان

# نحوه شارژ حساب ریپل ارزان ، شارز سریع ریپل ، # شارژ لحظه ای ریپل ، خرید خودکار و اتوماتیک ریپل ، # ریپل ، # نحوه شارژ حساب ریپل ارزان ، # نحوه شارژ حساب ریپل ارزان ، # شارز سریع ریپل ، # شارژ لحظه ای ریپل ، # خرید خودکار و اتوماتیک ریپل ، # ریپل ، # نحوه شارژ حساب ریپل ارزان ، # نحوه شارژ حساب ریپل ارزان ، # شارز سریع ریپل ، # شارژ لحظه ای ریپل ، # خرید خودکار و اتوماتیک ریپل ، # ریپل

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *