چگونه آگور Augur بخرم

چگونه آگور Augur بخرم
چگونه آگور Augur بخرم

چگونه آگور Augur بخرم

آگور (Augur) یک پلتفرم بازار پیش بینی غیر متمرکز است که از شبکه اتریوم استفاده می کند. در یک بازار پیش بینی، می توانید در مورد نتیجه رویداد های آینده پیش بینی کنید تا جوایز پولی دریافت کنید. هرچه احتمال روی دادن یک واقعه کمتر باشد، پاداشی که با پیش بینی موفقیت آن بدست می آورید، بزرگتر خواهد بود. آگور (Augur) از خرد جمعی بدست آمده از پیش بینی کنندگان در پلتفرم برای ایجاد داده های پیش بینی به روز استفاده می کند که این داده ها اغلب بسیار دقیق تر از متخصصان برجسته هستند.

توکن های REP + آگور Augur ارزان + چگونه آگور Augur بخرم

توکن REP نیروی محرکه سیستم اوراکل غیر متمرکز آگور می باشد. شما باید REP را گرو بگذارید تا بتوانید به گزارش نتیجه رویداد ها برای بازار های مختلف بپردازید. فرآیند گزارش نسبتا پیچیده است که در اینجا سعی می کنیم مرحله به مرحله آن را تجزیه کنیم.

وقتی که شما یک بازار ایجاد می کنید، لازم است که Designated Reporter (گزارشگر تعیین شده) را انتخاب کنید و No-Show Bond (ضمانت عدم نمایش) را پست کنید. بعد از اینکه رویداد بازار روی می دهد، Designated Reporter سه روز فرصت دارد تا نتیجه رویداد را گزارش دهد (باکس a در پایین). اگر Designated Reporter در گزارش نتیجه با شکست مواجه شود، شما به عنوان ایجاد کننده بازار، No-show Bond را از دست می دهید و رویداد متمرکز بر Open Reporting Phase (مرحله گزارش باز) می شود (b).

در Open Reporting Phase، هر فردی می تواند نتیجه رویداد را گزارش کند. اولین فردی که این کار را انجام دهد No-Show Bond را دریافت می کند که باید آن را گرو بگذارد. اگر Designated Reporter با موفقیت نتیجه را گزارش دهد، شما No-Show Bond خود را پس می گیرید. Designated Reporter باید درگیر گروگذاری برای نتیجه ای که گزارش می کند شود.

تیم آگور و پیشرفت آن + چگونه آگور Augur بفروشم + خرید آگور Augur بدون کارمزد

آگور (Augur) در اکتبر ۲۰۱۴ به عنوان یکی از اولین پلتفرم های ساخته شده بر روی اتریوم راه اندازی شد. آگور یک استثنا در جهان کریپتو می باشد. Jack Peterson و Joey Krug این تیم ۱۳ نفره را هدایت می کنند. هر دوی آنها تجربه کاری فراوانی با فناوری بلاک چین دارند و قبلا Sidecoin را ایجاد کرده اند که یکی از فورک های بیت کوین می باشد.

ویتالیک بوترین خالق اتریوم نیز مشاور آگور می باشد. این تیم اولین نسخه عمومی آگور را در ژوئن ۲۰۱۵ بیرون داد. مدت کمی بعد از آن، کوین بیس آگور را به عنوان یکی از مهیج ترین پروژه های بیت کوینی ۲۰۱۵ انتخاب کرد. نسخه آزمایشی آن در مارس ۲۰۱۶ بیرون داده شد.

بعد از یک دوره آزمایشی چند ساله، تیم آگور سرانجام شبکه اصلی رسمی خود را در جولای ۲۰۱۸ بیرون داد. دو هفته بعد، تیم این پروژه kill switch خود را از بین بردند که کدی بود که در صورت وجود یک اشکال جدی به آنها کنترل بر شبکه آگور را می داد. با انجام این کار، پروژه بیشتر غیر متمرکز شد و دیگر موجودیت مرکزی کنترلی نداشت. برخی تصور می کنند که تیم آگور این کار را برای این انجام داده که در صورت ظهور بازار های غیر قانونی در شبکه، خود را تبرئه کنند. آنها امکانات زیادی را به نسخه دوم پلتفرم اضافه کرده اند. نقش راه آنها شامل ادغام DAI، بازخرید و سوزاندن سیستم کارمزد می باشد و پشتیبانی ERC-777 در میان ویژگی های دیگر اضافه شده می باشد. آنها هنوز تاریخ بیرون دادن را اعلام نکرده اند.

رقابت آگور + خرید آگور Augur با کمترین کارمزد + شارژ کیف پول آگور Augur

بزرگترین رقیب آگور Gnosis می باشد. هر دوی این پروژه ها تیم هایی با بازار پیش بینی برجسته ای دارند و هر دو دارای تجربه در حیطه بلاک چین می باشند و از فناوری مشابهی برای ایجاد محصولات تقریبا همسان استفاده می کنند. تفاوت اصلی بین این دو پروژه در مدل های اقتصادی آنها می باشد. آگور کارمزد ها را بر اساس حجم ترید جمع آوری می کند و این در حالی است که کارمزد های Gnosis متناسب با سهام نگهداری شده می باشد. حتی با وجود محصولات مشابه، بازار به اندازه کافی بزرگ است که هر دوی این پلتفرم ها بتوانند در واقعیت با هم موجود باشند.

چگونه آگور Augur می توانم خرید کنم ؟ + طریقه خرید اتوماتیک آگور Augur + روشی برای خرید انلاین آگور Augur

در سایت ای ایکس هادی می توانید انلاین و اتوماتیک آگور Augur خرید کنید

چگونه آگور Augur می توانم فروش کنم ؟ + بهترین نحوه خرید آگور Augur + راحترین راه برای فروش آگور Augur

در سایت ای ایکس هادی می توانید انلاین و اتوماتیک آگور Augur فروش کنید
************************

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *