چگونه استلار بفروشم

چگونه استلار بفروشم
چگونه استلار بفروشم

چگونه استلار بفروشم

استلار (Stellar) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب است که در سال های اخیر به عنوان یکی از رقبا برای بیت کوین توانسته است به دستاوردهای قابل توجهی دست پیدا کند و همچنین افراد زیادی از جمله توسعه دهندگان را به خود جذب نموده است. با رشد 41,900 درصدی لومن (Lumen) در سال 2017 میلادی، استلار به یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شد. استلار می تواند یکی از گزینه های مناسب برای معامله گرانی باشد که قصد ایجاد تنوع و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارند. با وب سایت سیگنال در این آموزش همراه شده تا بیشتر با این ارز دیجیتال آشنا شوید.

معرفی ارز دیجیتال استلار + طریقه اسان خرید XLM +بهترین سایت برای خرید XLM + چگونه به راحتی فروش XLM  کنم

استلار شبکه ای غیرمتمرکز برای انجام عملیات پرداخت است که با استفاده از دفتر کل توزیع شده روی تکنولوژی بلاک چین به افراد امکان معاملات برون مرزی را می دهد. استلار در سال ۲۰۱۴ و با ماهیتی تقریبا مشابه ریپل (Ripple) به وجود آمد. در واقع استلار را می توان شاخه یا فورکی (Fork) از ریپل در نظر گرفت. در حالی که ریپل به ارائه راه حلی برای انتقال بین بانک های سراسر جهان متمرکز است، استلار قصد تسهیل پرداخت های بین المللی افراد را در سراسر دنیا دارد.

لومن (XLM) + خرید انلاین و شارژ اتوماتیک XLM + بهترین مکان برای شارژ حساب XLM

همان طور که گفتیم، واحد ارز استفاده شده در شبکه استلار، لومن نام دارد. هدف لومن ها این است که جا به جایی پول در سر تا سر جهان و انجام معاملات بین ارزهای مختلف با سرعت و ایمنی بالا صورت بگیرد. شبکه استلار در ابتدای پیدایش خود در سال 2014، صد میلیارد توکن STR را عرضه کرد و در سال 2015، برای جلوگیری از سردرگمی کاربران، نام این پلتفرم را به lumens تغییر داد. هم اکنون بیش از 19 میلیارد توکن XLM در شبکه استلار در حال گردش است.

لیومن از کجا می آید؟! + بهترین سایت برای خرید XLM ارزان + چگونه XLM را ارزان خرید کنم

در سال 2014 شبکه استلار کار خود را با 100 بیلیون استلار آغاز کرد و در سال 2015 اسم خود را از استلار به لیومن تغییر داد. این شبکه دارای 2 ویژگی جالب است که به آنها اشاره می کنم : 1. برای این که این شبکه حساب شما را معتبر در نظر بگیرد، باید حداقل 20 لیومن استلار در آن وجود داشته باشد. 2. این ازر این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی معاملات چند ارزی را به راحتی انجام دهید. همین موضوع باعث می شود که در بازار اقتصاد از محبوبیت ویژه ای برخوردار شود.

XLM چیست؟ + بهترین راه برای تبدیل XLM به ریال + طریقه خرید XLM با کارت شتاب

تمام ارزهای دیجیتالی که در جهان وجود دارند دارای استانداردهایی هستند که یکی از آنها اسم خلاصه شده است. XLM خلاصه شده ارز دیجیتال لیومن است. در این مقاله من توضیحات در مورد لیومن استلار در اختیار شما قرار دادم و همچنین اصطلاحاتی که در مورد این ارز استفاده می شود را به شما توضیح دادم. همراهان عزیز در صورتی که سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

شبکه بلاک چین استلار + ارزانترین قیمت خرید XLM + چگونه XLM را بخرم ارزان + چگونه XLM بفروشم با قیمت بالا

استلار یک پلتفرم بلاک چین است که به منظور تسهیل تراکنش های مالی برون مرزی و بانکی طراحی شده است. این پلتفرم به مسائلی مانند وجوه ارسالی، پرداخت های همراه و پرداخت های خرد می پردازد. هدف بزرگ شبکه استلار، ارائه خدمات مالی مقرون به صرفه با سرعتی بالاست.

بنیان گذار استلار کیست؟ + خرید و فروش XLM بدون کارمزد + راهنمای خرید XLM با کمترین کارمزد + چگونه کیف پول XLM خودم را شارژ کنم

موسس استلار، مکالب Jed McCaleb یک برنامه نویس و کارآفرین آمریکایی است که 43 سال سن دارد و قبل از استلار، طراح ریپل و صرافی بیت کوین Mt. Gox  بوده است. تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه کالیفرنیا گذرانده و در حال حاضر با سرمایه ای 20 میلیارد دلاری چهلمین فرد ثروتمند جهان می باشد.

کاربرد‌های استلار (Stellar) + خرید و فروش XLM بدون کارمزد + راهنمای خرید XLM با کمترین کارمزد + چگونه کیف پول XLM خودم را شارژ کنم

مدیریت پرداخت‌های خرد با کمترین کارمزد شبکه استلار کارمزد مبادلات را کاهش داده و در نتیجه گزینه‌های بیشتری را برای پرداخت و مبادلات بسیار کوچک در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مبادلات برون مرزی با استفاده از شبکه استلار می‌توانید هر مقدار پول را با سرعت بالا به کشورهای مختلف دنیا منتقل کنید. بنابراین پروژه استلار، انجام پرداخت‌های بین‌المللی را با کارمزد بسیار پایین تسهیل می‌کند.

استخراج استلار (Stellar) + ارزانترین قیمت خرید XLM + چگونه XLM را بخرم ارزان + چگونه XLM بفروشم با قیمت بالا

استلار (Stellar) دارای یک شبکه غیرمتمرکز است و برخلاف بیت کوین بر روی شبکه بلاک چین فعالیت نمی‌کند. لومن که همان ارز دیجیتال شبکه استلار است، قابلیت استخراج ندارد و مقدار مشخصی از آن ایجاد شده است.

چگونه استلار Stellar می توانم خرید کنم ؟ + بهترین راه برای تبدیل XLM به ریال + طریقه خرید XLM با کارت شتاب

در سایت ای ایکس هادی می توانید انلاین و اتوماتیک استلار Stellar خرید کنید

چگونه استلار Stellar می توانم فروش کنم ؟ + بهترین سایت برای خرید XLM ارزان + چگونه XLM را ارزان خرید کنم

در سایت ای ایکس هادی می توانید انلاین و اتوماتیک استلار Stellar فروش کنید

************************

  • (( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

    با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

     

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

    جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

     

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *