آموزش فروش آنلاین بایننس کوین از سایت Exhadi

آموزش فروش آنلاین بایننس کوین از سایت Exhadi
آموزش فروش آنلاین بایننس کوین از سایت Exhadi
آموزش تصویری فروش بایننس کوین Binance Coin به سایت Exhadi | *** پس از تایید شدن شماره کارت های بانکی و شماره شبا خود در قسمت ” حساب های بانکی ” به راحتی می توانید سفارشات فروش خود را ایجاد نمایید . ( تنها با استفاده از کارت های شتاب بنام خود ، که شماره آنها را ارائه نموده اید و توسط پشتیبانی سایت تایید شده است )
اموزش تصویری فروش بایننس کوین Binance Coin به سایت Exhadi | بهترین سایت خرید بایننس کوین | قیمت بایننس کوین دلار | قیمت بایننس کوین امروز | خرید بایننس کوین فوری

———————————————

برای ثبت سفارش فروش بایننس کوین در سایت Exhadi طبق مراحل موجود در زیر عمل می کنید :

 1 – برای انجام سفارش فروش بایننس کوین به ما باید از داخل حساب کاربری خود بر روی منوی ” کیف پول ” کلیک نمایید . مثل شکل زیر :

اموزش تصویری فروش دلار پرفکت مانی PerfectMoney به سایت Exhadi ، خرید و فروش ارز دیجیتال ، خرید ارز دیجیتال ، فروش ارز دیجیتال

2 – در لیست کیف پول ارز های دیجیتال باز شده ، ابتدا ارز بایننس کوین مورد نظر خود را مشاهده کرده و در جلوی کادر ان ارز بیت کوین به گزینه ی ” واریز + ” کلیک کنید :

3 – در فرم ثبت واریز ارز بایننس کوین که برایتان نمایش داده می شود ، در کادر ” مقدار ” مقدار ارز بایننس کوین که می خواهید جهت فروش برای کیف پول بایننس کوین حساب کاربری خود در سایت ما ارسال نمایید را بنویسید و سپس به دکمه ی ” ثبت ” کلیک نمایید . مثل شکل زیر :

4 – لطفا” ابتدا ارز بایننس کوین خود را جهت فروش به ما ، در همان صفحه به شماره حساب بایننس کوین معتبر سایت Exhadi که برایتان نمایش داده می شود ، ارسال کرده و سپس اطلاعات تراکنش ( هش یا لینک و یا شماره حساب بایننس کوین خود ) خود را به شماره حساب ارزی بایننس کوین سایت ما ، در کادر ” (txid) هش تراکنش نوشته و سپس به دکمه ی ” ثبت ” کلیک کنید . مثل شکل زیر :

5 – بعد کلیک به دکمه ی ” ثبت ” سفارش واریز ارز بایننس کوین شما ثبت و ذخیره می شود . آن سفارش واریز ارز بایننس کوین شما بعد ارسال ارز بیت کوین به شماره حساب بایننس کوین سایت ما و بعد از تایید اتوماتیک توسط سیستم سایت و یا توسط پشتیبانی سایت Exhadi ، بلافاصله در داخل حساب کاربری شما و منوی کیف پول به موجودی آن ارز بایننس کوین اضافه خواهد شد . مثل شکل زیر :

6 – و سپس جهت فروش ارز بایننس کوین موجود در داخل کیف پول حساب کاربری خود ، از داخل حساب کاربری خود به منوی ” خرید و فروش ” ارز دیجیتال کلیک نمایید . مثل شکل زیر :

اموزش تصویری فروش روبل پاییر Payeer به سایت Exhadi | خرید و فروش روبل پاییر | خرید روبل پاییر | فروش روبل پاییر | شارژ روبل پاییر | پاییر

7 – از بین لیست ارزهای دیجیتال نمایش داده شده برای شما ، کادر ارز بایننس کوین را پیدا کرده و به دکمه ی ” فروش – ” آن ارز دلار بایینس کوین کلیک می کنید . مثل شکل زیر :

8 – بعد از کلیک به دکمه ی ” فروش – ” فرم فروش ارز بایننس کوین برای شما نمایش داده خواهد شد . شما می توانید در کادر ” مقدار ” مبلغ ارز بایننس کوین فروشی خود را می نویسید و همچنین در کادر ” تومان IRT ” مبلغ تومانی معادل فروش ارز بایننس کوین شما که از فروش بدست خواهید آورد و سپس به دکمه ی ” ثبت ” کلیک نمایید . مثل شکل زیر :

9 – بلافاصله بعد از کلیک به دکمه ی ”  ثبت ” مقدار ریالی ارز بایننس کوین فروخته شده شما در کیف پول تان افزایش خواهد یافت ، و سپس شما می توانید از داخل حساب کاربری خود به منوی ” کیف پول ” کلیک کرده و موجودی ریالی ارز بایننس کوین فروخته شده خود را در کیف پول تان ببینید .

شما می توانید این موجودی ریالی خود را در این کیف پول حساب کاربری خود در سایت Exhadi نگهداری نمایید ، در اینصورت نیاز به کار دیگری نیست و الا می توانید به دکمه ی ” برداشت – ” در مقابل آن کیف پول ریالی ” تومان IRT ” خود کلیک نمایید تا موجودی ریالی خود را به شماره کارت شتاب بانکی یا شماره شبای بانکی خود تسویه و برداشت نمایید . مثل شکل زیر :

10 – در صورتی که می خواهید موجودی ریالی خود را به حساب بانکی خود تسویه و برداشت نمایید ، بعد از کلیک به دکمه ی ” برداشت – ” برای شما فرم برداشت ریال کیف پول حساب کاربری شما نمایش داده خواهد شد . در کادر ” انتخاب حساب بانکی ” کارت شتاب خود را که می خواهید مبلغ تومانی برای آن تسویه و برداشت شود را انتخاب می کنید و در کادر ” مقدار ” مقدار مبلغ تومانی که می خواهید به حساب بانکی شما تسویه و برداشت شود  را می نویسید و سپس به دکمه ی ” ثبت ” کلیک می کنید . مثل شکل زیر :

11 – سفارش برداشت تومانی شما به صورت کاملا” اتوماتیک و انلاین و یا بعد از حداقل ۵ دقیقه و یا حداکثر ۳۰ دقیقه توسط سیستم پردازش اتوماتیک سایت Exhadi انجام شده و مقدار تومانی مورد تقاضای شما به حساب بانکی شما بصورت انتقال مستقیم بانکی و یا بصورت حواله پایا تسویه و برداشت خواهد شد .

12 – کلیه سوابق سفارشات برداشت ها اعم از تایید شده ( سفارش شما تکمیل شده است ) و در حال بررسی ( سفارش شما در حال پردازش توسط سیستم سایت Exhadi می باشد ) و مرجوعی شده ( سفارش شما تکمیل نشده ) در داخل حساب کاربری خود و در منوی ” سوابق سفارشات ” این وضعیت های سفارش برداشت شما لیست شده و قابل مشاهده می باشند .

( پایان )

*** کاربر گرامی در صورتی که نتوانستید تراکنش برداشت تومانی خود را با کد تایید پیامکی ارسالی به گوشی خود تایید اش نمایید ، شما می توانید در داخل حساب کاربری خود و به منوی ” سوابق ” کلیک کرده و همچنین به زیر منوی ” برداشتی ها ” کلیک نمایید – در صفحه ی آمده به دکمه ی ” تایید برداشت ” کلیک نمایید و آن تراکنش برداشتی تومانی خود را تایید کنید – مثل شکل زیر :

با تشکر بسیار تیم سایت Exhadi

************************

ویدیوی آموزش نحوه انجام سفارش فروش بایننس کوین به سایت Exhadi :

>************************

خرید آنلاین و اتوماتیک بایننس  کوین – با کلیک به عکس زیر :

فروش آنلاین و اتوماتیک بایننس کوین – با کلیک به عکس زیر :

(( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *