ثبت نظر و پیشنهاد شما

ثبت نظر و پیشنهاد شما

ثبت نظر و پیشنهاد شما

ثبت نظر و پیشنهاد شما ، خرید و فروش ارز دیجیتال ، خرید ارز دیجیتال ، فروش ارزدیجیتال ، شارژ ارز دیجیتال ، خرید ارز دیجیتال ارزان

ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی شما دنبال کنندگان عزیز ای ایکس هادی

میتوانید به منظور بهبود خدمت رسانی هرگونه نظر ، انتقاد و پیشنهادات ارزنده و ارزشمند خود را از طریق بخش تیکت در پنل کاربری ای ایکس هادی به بخش پشتیبانی انتقال دهید تا ای ایکس هادی هم در ارائه خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر، مطابق خواسته شما عزیزان کوشا باشد.

به همین منظور شما باید با مراجعه به پنل کاربری سایت وارد لینک شوید و یا در صفحه اصلی سایت روی گزینه ورود/عضویت کلیک کنید.

اگر عضو سایت ای ایکس هادی هستید ایمیل یا شماره موبایل و کلمه عبور خود را وارد کنید و به پنل کاربری خود وارد شوید، اگر عضو نیستید با زدن گزینه عضویت برای خود یک پنل کاربری تشکیل دهید.

وارد بخش پشتیبانی شوید،ارسال پیام به پشتیبانی رو انتخاب و موضوع،بخش و پیام خود را نوشته و ارسال نمایید و پس از ثبت تیکت، میتوانید پیام های ارسالی و دریافتی خود را هر لحظه ملاحظه نمایید.

خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید دش کوین ، خرید اتریوم کلاسیک ، خرید و فروش کلیه ارزهای دیجیتال

سایت Exhadi با بیش از 10 سال سابقه و تجربه ی درخشان در زمینه ی خرید یا فروش ارزهای دیجیتال در ایران فعالیت می کند . سعی تیم سایت ما ، ایجاد محیطی امن و مناسب جهت خرید یا فروش محصولات مجازی و تحویل سریع سفارشات و امانت داری و صداقت برای مشتریان گرامی می باشد که در الویت کاری خودمان قرار داده ایم که با پشتیبانی 24 ساعته اماده خدمات رسانی به کاربران عزیز هستیم .

خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم ، پرفکت مانی ، وب مانی ، تتر ، دوج کوین و سایر ارز دیجیتال

ثبت نظر و پیشنهاد شما

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *