خرید پپه ارزان

<yoastmark class=

خرید پپه ارزان | خرید انلاین پپه | خرید و فروش میم کوین پپه | بهترین سایت خرید پپه

خرید پپه ارزان | خرید انلاین پپه | خرید و فروش میم کوین پپه | بهترین سایت خرید پپه | حساب رسمی پپه در توییتر، این توکن را به عنوان میم‌‌ترین میم‌ کوین موجود توصیف کرد و اضافه می‌کند که:

دوره سگ‌ها به پایان رسیده است!

گزاره‌ بالا، اشاره‌ای به نسل قبلی میم ‌کوین‌ها، مانند دوج‌ کوین است که ارز دیجیتالی بسیار محبوب به حساب می‌آید. مت فیوری راه‌اندازی رمزارز پپه را با جنبش سیاسی Alt-right و سایر گرایش‌ها مرتبط معرفی کرده و درست مانند چندین توکن مشابه دیگر، این توکن هیچ ارتباط رسمی با فیوری یا شخصیت کارتونی اصلی ندارد.

<yoastmark class=

بنیان‌گذار ارز دیجیتال پپه (PEPE) کیست؟

چگونه می توان پپه را خریداری کرد ؟ | چگونه می توان پپه را به ریال تبدیل کرد | رمزارز پپه توسط کاربری ناشناس ایجاد و در توییتر محبوب شد. قرارداد توکن پپه در Etherscan نشان می‌دهد که سازنده‌ی این میم‌ کوین، حسابی کاربری با آدرس 0x2afae77 بوده که توکن و نقدینگی اولیه را در بلاک 17046105 مستقر کرده است.هدف و چشم‌انداز ارز دیجیتال پپه (PEPE)

با اینکه تیم توسعه‌دهنده‌ی پروژه‌ی پپه در ابتدای معرفی این میم‌ کوین شوخی‌های زیادی در مورد نداشتن هیچ برنامه‌ای برای آینده‌ی آن، مطرح ‌کرده بود، اما در نهایت برخی از انتظارات خود را در قالب سه مرحله مختلف نقشه راه (Roadmap) با نام‌های Meme، Vibe و HODL بیان کرد:

  • راه‌اندازی
  • فهرست شدن رمزارز پپه در Coingecko، CMC و Etcap
  • ترند کردن رمزارز پپه در کامیونتی رمزارزها در توییتر
  • ایجاد خبرنامه دیجیتال با مشارکت کامیونتی
  • تشکیل دیسکورد
  • لیست شدن در صرافی‌های متمرکز
  • تبدیل به کالایی برای خرید یا فروش
  • راه‌اندازی آکادمی ارز دیجیتال پپه
  • معرفی ابزارهایی برای رمزارز پپه

توکنومیکس ارز دیجیتال پپه (PEPE)

توکنومیکس ارز دیجیتال پپه (PEPE) ساختاری ساده و شفاف دارد. بنابراین، قابلیت تغییر حجم نقدینگی وجود ندارد و قیمت پپه فقط بستگی به عرضه و تقاضا دارد.

<yoastmark class=

باقی‌مانده توکن‌های پپه به صورت زیر توزیع شده‌اند:

  • ۲۸٫۱۴ تریلیون توکن به صورت رایگان در بین کاربران پخش شده‌اند.
  • ۴٫۸۵ تریلیون توکن به صورت رزرو در نظر گرفته شده‌اند.
  • ۳٫۱۵ تریلیون توکن به صورت جایزه در نظر گرفته شده‌اند. این توکن‌ها برای جذب و پاداش دادن به کاربران فعال و خلاق در جامعه پپه استفاده می‌شوند.
  • ۲٫۰۰ تریلیون توکن به صورت حق تقدم در نظر گرفته شده‌اند. این توکن‌ها برای کسب درآمد از فعال‌سازی رول آپ خوش‌بینانه استفاده می‌شوند. رول آپ خوش‌بینانه، راهکاری لایه دو است که با فشرده‌سازی و انتقال تراکنش‌های پپه به زیرشبکه‌ای جدا، هزینه و زمان تأیید آن‌ها را کاهش می‌دهد. کاربران می‌توانند با پرداخت ۰٫۱ درصد از مقدار تراکنش خود به عنوان حق تقدم، رول آپ را فعال یا غیرفعال کنند.

اکوسیستم ارز دیجیتال پپه (PEPE)

اکوسیستم رمزارز پپه روز‌به‌روز در حال رشد و افزایش است و طبق داده‌های CMC، در زمان نگارش این مقاله، این توکن ۱۰۶٬۲۳۳ هولدر دارد. این اکوسیستم، جامعه‌محور و پویا است و توسعه‌دهندگان در آن، برای بهبود عملکرد و قابلیت‌های پپه تلاش می‌کنند؛ سرمایه‌گذاران و طرفداران با شور و شوق در بازار و تبادلات پپه شرکت می‌کنند. اکوسیستم پپه شامل چندین بخش مختلف است که هر یک نقش خاصی را ایفا می‌کنند.

امنیت شبکه ارز دیجیتال پپه (PEPE) چگونه تامین می‌شود؟

امنیت شبکه ارز دیجیتال PEPE به همان روشی که ارز دیجیتال اتریوم (ETH) امنیت خود را تامین می‌کند، تامین می‌شود. در این الگوریتم، کاربرانی که تعداد زیادی از توکن‌های پپه را در کیف پول خود نگه می‌دارند، به عنوان نودهای شبکه عمل می‌کنند و مسئول تأیید تراکنش‌ها و تولید بلاک‌های جدید هستند.

چگونه می توان پپه را خریداری کرد ؟ | چگونه می توان پپه را به ریال تبدیل کرد

بهترین کیف پول ارز دیجیتال پپه (PEPE) چیست؟

بهترین کیف پول ارز دیجیتال پپه بستگی به نیازها و ترجیحات کاربر دارد. اما به طور کلی، می‌توان گفت که برای ذخیره‌سازی و امنیت بالای ارز دیجیتال پپه، کیف پول‌های سرد یا سخت‌افزاری مناسب‌تر هستند. بعضی از معروف‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری که از ارز دیجیتال پپه پشتیبانی می‌کنند، عبارت‌اند از:

  • لجر نانو ایکس (Ledger Nano X): کیف پولی سخت‌افزاری بلوتوث‌دار است که قابل حمل است و باطری دارد؛ این کیف پول از بیش از ۱۵۰۰ رمزارز مختلف از جمله پپه پشتیبانی می‌کند و با استفاده از نرم‌افزار Ledger Live می‌توانید تراکنش‌های خود را در آن مدیریت کنید.
  • ترزور مدل تی (Trezor Model T): کیف پول سخت‌افزاری لمسی است که با کابل USB به کامپیوتر متصل می‌شود. این کیف پول از بالغ بر ۱۶۰۰ رمزارز مختلف از جمله پپه پشتیبانی می‌کند و با استفاده از نرم‌افزار Trezor Suite می‌توانید تراکنش‌های خود را در آن مدیریت کنید.
  • کیپ کی (KeepKey): کیف پول سخت‌افزاری لمسی است که با کابل USB به کامپیوتر متصل می‌شود. این کیف پول از بالغ بر ۴۰ رمزارز مختلف از جمله پپه پشتیبانی می‌کند و با استفاده از نرم‌افزار ShapeShift Platform می‌توانید تراکنش‌های خود را در آن مدیریت و تبادل کنید.
  • کوینومی (COINOMI): کیف پول نرم‌افزاری چند‌رمزارزی که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS در دسترس است. این کیف پول از بیش از ۱۷۰۰ رمزارز مختلف از جمله پپه پشتیبانی می‌کند.

ارز دیجیتال پپه (PEPE)، میم‌کوینی نوظهور است که با الهام گرفتن از شخصیت محبوب قورباغه پپه، قصد دارد به پادشاه میم ‌کوین‌ها تبدیل شود. رمزارز پپه با راه‌اندازی مخفیانه و بدون پیش فروش، با رویکردی متمرکز بر کامیونتی، می‌تواند موجی جدید را در دنیای ارزهای دیجیتال پدید آورد. اگرچه پیش‌بینی قیمت آن، امری محال است، اما نقشه راه این پروژه بر دستیابی به تصاحب الگوهای رفتاری از طریق مشارکت کامیونتی و پیشرفت‌های نوآورانه، تمرکز دارد.

سازوکار ارز پپه (PEPE) چگونه است؟

برای آن‌که بدانیم سازوکار ارز دیجیتال پپه چیست ابتدا باید ماهیت آن را بشناسیم. این توکن در واقع، یک دارایی دیجیتال ERC-20 است؛ یعنی از شبکۀ‌ بلاکچین اتریوم استفاده می‌کند و با یک قرارداد هوشمند کنترل می‌شود.

تعداد کل توکن‌های موجود په‌په ۴۲۰،۶۹۰ تریلیون است که فعلاً ۳۹۱ تریلیون از این توکن‌ها در بازار، در گردش است. با توجه به ارزش کل بازار آن، خواهیم دید که قیمت هر توکن بسیار ناچیز می‌شود؛ در حال حاضر، چیزی حدود ۰.۰۰۰،۰۰۱،۶۱۷ دلار.

بنیان‌گذاران این میم‌کوین برای این‌که با وجود ارزش ناچیز توکن‌شان، برای آن جذابیت و دلیلی برای خرید ایجاد کنند، از ویژگی‌های تورم‌زدا استفاده کرده‌اند تا هم در طول زمان، ارزش هر توکن بیشتر شود و هم تعداد توکن‌های در گردش کاهش یابد.

برای خرید هر ارز دیجیتالی، سرمایه‌گذاران به‌دنبال دلایل برتری آن به دیگر ارزها می‌گردند. در ادامه خواهیم دید که مزایای ارز دیجیتال pepe‌ چیست و این توکن برای قانع‌کردن کاربران بلاکچین، چه در آستین دارد. 

مزایای توکن پپه (PEPE) چیست؟

مکانیسم تورم‌زدای این توکن نیز از جذابیت‌های آن است. طبق این مکانیسم، در هر تراکنش درصد بسیار کوچکی از توکن‌ها می‌سوزند. در نتیجه، به‌مرور، تعداد توکن‌ها کمتر و ارزششان بیشتر می‌شود.

سیستم بازتوزیع این توکن بخشی از هر تراکنش را بین هولدرهای آن پخش می‌کند. در واقع، هرچه مدت طولانی‌تری توکن په‌په را نگه دارید، پاداش بیشتری دریافت می‌کنید.

این توکن برخلاف دیگر ارزها، هیچ کارمزد یا مالیاتی ندارد.

۳۲۹ هزار دنبال‌کننده در توییتر و ۱۱۹ هزار عضو تلگرام هم نشان می‌دهد که پپه‌کوین جامعۀ هواداری تعاملی و قدرتمندی دارد که ویژگی نادری است و می‌تواند آیندۀ روشنی را برای این کوین رقم بزند.

علت افزایش قیمت ناگهانی‌ پپه‌کوین (PEPE) چه بوده است؟

پپه‌کوین ورودی طوفانی به بازار رمزارزها داشت. تنها بیست روز پس از عرضه، به ارزش بازار یک میلیارد دلار دست یافت و در روز هفدهم افزایش ۷۰۰۰ درصدی را تجربه کرد.

در ۵ می ۲۰۲۳، این توکن به بالاترین قیمت خود تا امروز رسید و سقف ۰.۰۰۰۰۰۴۳۵۴ دلار را لمس کرد. اتفاقی که در زمان رکود بیت‌کوین، بازار را شگفت‌زده کرد؛ اما علت این افزایش ناگهانی قیمت ارز دیجیتال پپه چیست؟

کارشناسان دلیل اصلی این افزایش شدید و ناگهانی را، قرارگرفتن این توکن در فهرست چند صرافی پیشتاز ارزهای دیجیتال ارزیابی می‌کنند.

چگونه می توان پپه را خریداری کرد ؟ | چگونه می توان پپه را به ریال تبدیل کرد

 

ویژگی‌ها و کاربردهای پپه (PEPE) چیست؟ 

ویژگی‌های مهمی‌ که آن را تبدیل به گزینه خوبی برای خرید تبدیل می‌کند، چه چیزهایی هستند؟ 

عدم پرداخت هزینه اضافه 

سیاست رمزارز پپه این است که کاربران برای انتقال یا معامله، هیچ هزینه اضافه‌ای نسبت به هزینه‌های خود شبکه اتریوم پرداخت نکنند. تنها در صورتی هزینه انتقال و پرداخت با پپه بالا می‌رود که شبکه شلوغ باشد و برای انجام شدن تراکنش نیاز به پرداخت هزینه بیشتر وجود داشته باشد. 

نکته جالب در مورد میم‌کوین پپه این است که به نوعی یک سیستم سوزاندن توکن دارد و ارز ضدتورمی حساب می‌شود.

توکنومیک و رودمپ ارز دیجیتال پپه (PEPE)

حتی توکنومیک این رمزارز هم شدیداً به‌سمت میم و شوخی گرایش دارد. تعداد توکن‌های پپه ۴۲.۰۶۹ میلیارد عدد است که اشاره به عدد ۴۲۰ دارد. ۴۲۰ به‌عنوان “عدد وید” شناخته می‌شود.

برخلاف دیگر کریپتوهای این‌چنینی که معمولاً درصد بسیار زیادی از توکن‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران اولیه و توسعه‌دهندگان است، ۹۳.۱ درصد توکن‌های پپه بین استخرهای نقدینگی توزیع شده و تنها ۶.۹ درصد آن در اختیار توسعه‌دهندگان برای همکاری‌‌ها، تبلیغات و صرافی‌های فیوچرز قرار دارد. 

چگونه می توان پپه را خریداری کرد ؟ | چگونه می توان پپه را به ریال تبدیل کرد

هدف نهایی کامیونیتی پپه (PEPE) چیست؟

هدف نهایی کامیونیتی پپه تشکیل آکادمی و فروش محصولات مربوط به این رمزارز است که در فاز سوم توسعه آن تکمیل می‌شود. در فاز اول هدف اصلی پروموت توکن پپه از طریق شبکه‌های اجتماعی و در فاز دوم ایجاد همکاری‌ با شرکت‌های مختلف و صرافی‌های سطح یک بازار کریپتو است.

خرید آنلاین و اتوماتیک پپه Pepe از ما با کلیک به عکس زیر :

فروش آنلاین و اتوماتیک پپه Pepe به ما با کلیک به عکس زیر :

(( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

آشنایی با بیبی دوج کوین

اکسچنج بیبی دوج کوین | بیبی دوج کوین (babyDoge Coin) یکی از معروف‌ترین و بهترین میم کوین ها در بازار کریپتو است. این دارایی دیجیتال برای اولین بار در ژوئن سال ۲۰۲۱ عرضه شد و در مدت زمانی کوتاه توانست رشد چشمگیری داشته باشد. بیبی دوج توکنی با استاندارد BEP20 است و بر بستر زنجیره هوشمند بایننس فعالیت می‌کند. به همین دلیل زمان تشکیل بلاک و کارمزدهای تراکنش‌های آن به مراتب از اتریوم کم‌تر است.

خرید Baby Doge Coin

بیبی دوج به عنوان اسپین‌آف یا فرزند دوج کوین (DogeCoin) شناخته می‌شود. نماد اختصاصی هر دو آن‌ها از یک نژاد خاص سگ تحت عنوان شیبا اینو الهام گرفته شده است. همچنین جالب است بدانید که نام Doge یک اشتباه نگارشی در واژه Dog (سگ) بوده است. با این حساب شباهت نام و لوگوی این دو ارز را که فاکتور بگیریم، متوجه تفاوت‌های زیادی می‌شویم.

فروش Baby Doge Coin

بیبی دوج در تلاش است تا با بهبود عملکرد و افزایش قابلیت‌های خود از کوین پدر (دوج کوین) سبقت بگیرد. ناگفته نماند که میم کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که بر اساس یک شوخی اینترنتی (meme) و توسط رسانه‌های اجتماعی معروف می‌شوند.

خرید و فروش Baby Doge Coin

اهداف و برنامه آینده بیبی دوج را می‌توان از طریق نقشه راه این پروژه متوجه شد. شاید اصلی‌ترین هدف این پروژه این است که به گزینه‌ای مناسب برای پرداخت‌های روزانه تبدیل شود. بخش مهمی از این برنامه به اقداماتی مثل بازاریابی، افزایش هولدرها و فعالیت‌های خیریه مربوط می‌شود. دلیل آن هم روشن است؛ بیبی دوج یک ارزی است مبتنی بر اعضای جامعه کریپتوکارنسی و فعالیت آن‌ها. بنابراین نباید توقع برنامه‌ریزی خاص این پروژه در جهت ارتقا فناوری بلاکچین و مواردی از این قبیل داشته باشیم. درست مثل پپه و دیگر میم کوین‌های موجود در بازار کریپتو.

خرید BabyDoge

  1. بازاریابی، راه‌اندازی سایت، دستیابی به پنج هزار عضو در تلگرام، توسعه میم، راه‌اندازی بیبی دوج
  2. شروع فعالیت مارکتینگ پروژه، قرارگیری در فهرست coingecko و coinmarketcap، افزایش تعداد عضو کانال تلگرام به ۲۵ هزار نفر، ۲۵ هزار هولدر، فعالیت خیریه
  3. ۱۰۰ هزار هولدر، ۱۰۰ هزارتایی شدن در تلگرام، اجرای ایردراپ، تعریف میم‌های بیشتر، انتشار کارت اعتباری بیبی دوج
  4. ۱۵۰ هزار هولدر، بازاریابی حرفه‌ای، صرافی بیبی دوج، ارتقا سایت رسمی، کیف پول اختصاصی
  5. ۳۰۰ هزار هولدر، فروشگاه NFT بیبی دوج، همکاری با تسلا، کمک مالی برای ساخت پناهگاه برای سگ‌ها در کشورهای مختلف

خرید آنلاین و اتوماتیک بیبی دوج کوین Baby Doge Coin از ما با کلیک به عکس زیر :

فروش آنلاین و اتوماتیک بیبی دوج کوین Baby Doge CoinZixipay به ما با کلیک به عکس زیر :

خرید پپه ارزان
خرید پپه به هر مقدار
خرید pepe اتوماتیک و سریع
نحوه خرید و فروش پپه
نحوه فروش پپه
نحوه خرید پپه
شارژ پپه
صرافی پپه
سواپ پپه
تبادل پپه در ایران
خرید و فروش پپه با سرعت نور
خرید اتوماتیک پپه
اکسچنج بیبی دوج کوین
سواپ بیبی دوج کوین
خرید و فروش بیبی دوج کوین در سریعترین زمان
راهنمای چنج بیبی دوج کوین
مراحل خرید و فروش بیبی دوج کوین
ارزانترین بیبی دوج کوین
ارزونترین بیبی دوج کوین
خرید و ارسال اتوماتیک بیبی دوج کوین
نقد کردن بیبی دوج کوین در ایران
تبدیل بیبی دوج کوین اسان
خرید بیبی دوج کوین در شبکه بایننس اسمارت چین
خرید و فروش و تبدیل و نگهداری بیبی دوج کوین
ساخت کیف پول پپه
نگهداری پپه
خرید و فروش پپه
تبدیل پپه
ترید پپه
تبدیل پپه به تتر
خرید پپه
فروش پپه
اخبار پپه
تحلیل تکنیکل پپه
پپه چیست
از کجا می توانم پپه خریدار ی کنم | خرید ارزان پپه با تتر و تومان
اموزش فروش پپه | بهترین کیف پول پپه | خرید ارزدیجیتال پپه
پپه | خرید انلاین پپه | ارزانترین پپه
چطور پپه بخرم | چطور پپه بفروشم
چطور می توانم پپه بفروشیم | بهترین راه خرید پپه | خرید فوری پپه
چگونه می توان پپه را خریداری کرد ؟ | چگونه می توان پپه را به ریال تبدیل کرد
خرید پپه از صرافی | صرافی معتبر خرید پپه | همه چیز درباره پپه
خرید پپه برای متامسک | خرید پپه برای تراست والت | اموزش تصویری خرید پپه
خرید پپه در کمترین زمان | خرید نامحدود پپه | فروش نامحدود پپه
خرید خودکار پپه | فروش خودکار پپه
خرید و فروش سریع پپه | صرافی خرید و فروش پپه | قیمت لحظه ای پپه
خرید و فروش و ارز پپه | خرید ارزان پپه | ارز پپه را چگونه مییتوانم با تومان خرید کنم
خریدار پپه | تبدیل پپه به ریال | بهترین سایت خرید و فروش pepe
روش خرید و فروش پپه | برسی پپه
صرافی معتبر خرید و فروش پپه | خرید پپه در ایکس هادی | فروش پپه در ایکس هادی
فروش ارزدیجیتال پپه | نحوه خرید پپه از صرافی ایکس هادی | روش نگهداری پپه
فروش پپه pepe | فروش پپه در صرافی امن | خرید پپه از صرافی امن
فروش پپه از تراست والت | بهترین راه خرید و فروش پپه | خرید رمز ارز پپه
فروش پپه چگونه است | ارزدیجیتال پپه چیست ؟ | معامله خرید پپه
فروش رمز ارز پپه | معتبرین سایت خرید پپه | خرید اتوماتیک پپه
فروش سریع و اسان پپه | خرید پپه با ریال | اپلیکشن خرید و فروش پپه
قیمت پپه | بازار معاملاتی پپه | خرید و فروش پپه در بهترین صرافی ایرانی
کیف پول پپه | خرید سریع پپه | اموزش خرید پپه
مشاوره پپه | فروشگاه پپه | پپه بدون کارمزد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *