چگونه یک حساب بیت کوین می توانم برای خود ایجاد کنم

چگونه یک حساب بیت کوین می توانم برای خود ایجاد کنم

چگونه یک حساب بیت کوین می توانم برای خود ایجاد کنم ، خرید و فروش بیت کوین ، خرید بیت کوین ، فروش بیت کوین ، شارژ بیت کوین

 

نحوه ساخت کیف پول بیت کوین در تراست والت

آموزش کامل ایجاد کیف پول بیت کوین در تراست والت برای خود – برای ساخت کیف پول بیت  کوین در تراست والت، ابتدا از لینک زیر و از خود سایت اصلی تراست والت نسخه ی اندروید یا ios را دانلود کرده و سپس برنامه تراست والت را در گوشی خود نصب نمایید و بعدا” به داخل برنامه تراست والت خود بروید.

https://trustwallet.com

( بخش الف )

۱. در مرحله اول دو گزینه به شما نشان داده می‌شود. گزینه Create a new wallet، برای ساخت و ایجاد یک کیف پول جدید،‌و گزینه I already have a wallet، برای بازیابی کیف پول. برای ساخت کیف پول تراست والت روی گزینه اول یعنی Create a new wallet بزنید.

۲. پذیرفتن قوانین

۳. پذیرفتن این موضوع که «عبارت بازیابی خود» را، که در مرحله بعد به شما نشان داده می‌شود، در اختیار افراد دیگر قرار ندهید.

۴. نگهداری از عبارت بازیابی در جایی امن (ترتیب کلمات اهمیت دارد) (معمولا پیشنهاد می‌شود این کلمات را با دقت و با رعایت ترتیبی که به شما نشان داده می‌شود روی یک کاغذ بنویسید)

۵. وارد کردن عبارت بازیابی با همان ترتیبی که نشان داده شده (برای اطمینان از اینکه این عبارت را نگهداری می‌کنید) (اگر کسی به عبارت بازیابی شما دسترسی پیدا کند، به راحتی کنترل دارایی‌های شما را بر عهده خواهد داشت)

تبریک ، کیف پول بیت کوین شما در تراست والت ایجاد شد !

6  – در پایین صفحه ی کیف پول به دکمه ی Wallet کلیک کنید .

7  – بر روی عکس بیت کوین در لیست ارزهای کیف پول تراست والت خود کلیک کنید .

8 – برای دریافت و شارژ حساب بیت کوین در کیف پول تراست والت خود به دکمه ی Receive در زیر لوگوی بیت کوین کلیک کنید .

9 – طبق شکل زیر ، شماره حساب بیت کوین شما برایتان نمایش داده می شود ، شما می توانید به دکمه ی Copy و آن شماره حساب بیت کوین خود را جهت دریافت بیت کوین به سایت مربوطه یا دوستان یا آشنایان خود بدهید تا بریتان بیت کوین ارسال کنند .

10 – جهت ارسال بیت کوین به شماره حساب بیت کوین دیگران یا سایت مربوطه ای ابتدا طبق شکل به دکمه ی Send در زیر لوگوی بیت کوین کلیک کنید .

11 – در فرم ارسال بیت کوین طبق شکل زیر ، در کادر Recipient Address شماره حساب بیت کوین مقصد که می خواهید برایش بیت کوین ارسال کنید را می نویسید و همچنین در کادر Amount BTC مقدار بیت کوینی که می خواهید ارسال کنید را می نویسید و سپس به دکمه ی CONTINUE کلیک می کنید – در مرحله ی بعدی برای شما پیش نمایشی از ریز تراکنش ارسال بیت کوین شما را نشان می دهد که شما با کلیک به دکمه ی confirm تراکنش ارسال بیت کوین خود را تایید می کنید – بعد از تایید شما ، ارز بیت کوین بصورت سریع به شماره حساب بیت کوین مقصد ارسال می شود .

12 – طبق شکل تاریخچه ی تراکنش های ارسال و دریافت بیت کوین شما در این بخش Transaction برای شما نمایش داده می شود .

(( تمام ))

خرید و فروش بیت کوین این کیف پول بیت کوین در تراست والت بر اساس نظرات بیشتر کاربران ایرانی گذاشته شده است و سایت Exhadi هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

چگونه یک حساب بیت کوین می توانم برای خود ایجاد کنم + چگونه یک حساب بیت کوین می توانم برای خود ایجاد کنم

خرید و فروش بیت کوین Bitcoin خرید و فروش بیت کوین Bitcoin

در دنیای امروز بیشترین ارزی که راجع به آن صحبت می‌شود، چیزی جز ارز دیجیتال نیست، اما هنوز هم برای بسیاری از افراد این ارز

شبیه یک معما باقی مانده است ، ارز دیجیتال ارز جذابی هستش، پیچیده و نسبتا با کارایی جدید است که فقط به صورت آنلاین وجود دارد.

این ارز دیجیتال ها به کاربر اجازه می دهدتا حد نسبتا زیادی در معاملات استفاده کنند. ،  یک ارز کاملا مجازی است که معادل فیزیکی ندارد.

و یک شبکه همتا به همتا هستش . – خرید و فروش کریپتوکارنسی crypto

************************


(( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

جهت خرید انلاین و اتوماتیک بیت کوین از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

جهت فروش انلاین و اتوماتیک بیت کوین به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

 
 
 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *