چگونه یک حساب اتریوم می توانم برای خود ایجاد کنم

چگونه یک حساب اتریوم می توانم برای خود ایجاد کنم

چگونه یک حساب اتریوم می توانم برای خود ایجاد کنم ، خرید و فروش اتریوم ، خرید اتریوم ، فروش اتریوم ، شارژ اتریوم

 

نحوه ساخت کیف پول اتریوم در تراست والت

آموزش کامل ایجاد کیف پول اتریوم در تراست والت برای خود – برای ساخت کیف پول اتریوم در تراست والت، ابتدا از لینک زیر و از خود سایت اصلی تراست والت نسخه ی اندروید یا ios را دانلود کرده و سپس برنامه تراست والت را در گوشی خود نصب نمایید و بعدا” به داخل برنامه تراست والت خود بروید.

https://trustwallet.com

( بخش الف )

۱. در مرحله اول دو گزینه به شما نشان داده می‌شود. گزینه Create a new wallet، برای ساخت و ایجاد یک کیف پول جدید،‌و گزینه I already have a wallet، برای بازیابی کیف پول. برای ساخت کیف پول تراست والت روی گزینه اول یعنی Create a new wallet بزنید.

۲. پذیرفتن قوانین

۳. پذیرفتن این موضوع که «عبارت بازیابی خود» را، که در مرحله بعد به شما نشان داده می‌شود، در اختیار افراد دیگر قرار ندهید.

۴. نگهداری از عبارت بازیابی در جایی امن (ترتیب کلمات اهمیت دارد) (معمولا پیشنهاد می‌شود این کلمات را با دقت و با رعایت ترتیبی که به شما نشان داده می‌شود روی یک کاغذ بنویسید)

۵. وارد کردن عبارت بازیابی با همان ترتیبی که نشان داده شده (برای اطمینان از اینکه این عبارت را نگهداری می‌کنید) (اگر کسی به عبارت بازیابی شما دسترسی پیدا کند، به راحتی کنترل دارایی‌های شما را بر عهده خواهد داشت)

تبریک ، کیف پول بیت کوین شما در تراست والت ایجاد شد !

6  – در پایین صفحه ی کیف پول به دکمه ی Wallet کلیک کنید .

7  – بر روی عکس اتریوم در لیست ارزهای کیف پول تراست والت خود کلیک کنید .

8 – برای دریافت و شارژ حساب اتریوم در کیف پول تراست والت خود به دکمه ی Receive در زیر لوگوی اتریوم کلیک کنید .

9 – طبق شکل زیر ، شماره حساب اتریوم شما برایتان نمایش داده می شود ، شما می توانید به دکمه ی Copy و آن شماره حساب اتریوم خود را جهت دریافت اتریوم به سایت مربوطه یا دوستان یا آشنایان خود بدهید تا بریتان اتریوم ارسال کنند .

10 – جهت ارسال اتریوم به شماره حساب اتریوم دیگران یا سایت مربوطه ای ابتدا طبق شکل به دکمه ی Send در زیر لوگوی اتریوم کلیک کنید .

11 – در فرم ارسال اتریوم طبق شکل زیر ، در کادر Recipient Address شماره حساب اتریوم مقصد که می خواهید برایش اتریوم ارسال کنید را می نویسید و همچنین در کادر Amount BTC مقدار اتریومی که می خواهید ارسال کنید را می نویسید و سپس به دکمه ی CONTINUE کلیک می کنید – در مرحله ی بعدی برای شما پیش نمایشی از ریز تراکنش ارسال اتریوم شما را نشان می دهد که شما با کلیک به دکمه ی confirm تراکنش ارسال اتریوم خود را تایید می کنید – بعد از تایید شما ، ارز اتریوم بصورت سریع به شماره حساب اتریوم مقصد ارسال می شود .

12 – طبق شکل تاریخچه ی تراکنش های ارسال و دریافت اتریوم شما در این بخش Transaction برای شما نمایش داده می شود .

(( تمام ))

خرید و فروش بیت کوین این کیف پول اتریوم در تراست والت بر اساس نظرات بیشتر کاربران ایرانی گذاشته شده است و سایت Exhadi هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

چگونه یک حساب اتریوم می توانم برای خود ایجاد کنم + چگونه یک حساب اتریوم می توانم برای خود ایجاد کنم

خرید و فروش اتریوم Ethereum

در دنیای امروز بیشترین ارزی که راجع به آن صحبت می‌شود، چیزی جز ارز دیجیتال نیست، اما هنوز هم برای بسیاری از افراد این ارز

شبیه یک معما باقی مانده است ، ارز دیجیتال ارز جذابی هستش، پیچیده و نسبتا با کارایی جدید است که فقط به صورت آنلاین وجود دارد.

این ارز دیجیتال ها به کاربر اجازه می دهدتا حد نسبتا زیادی در معاملات استفاده کنند. ،  یک ارز کاملا مجازی است که معادل فیزیکی ندارد.

و یک شبکه همتا به همتا هستش . – خرید و فروش کریپتوکارنسی crypto

************************


(( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

جهت خرید انلاین و اتوماتیک اتریوم از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

جهت فروش انلاین و اتوماتیک اتریوم به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *