کارمزد نقل و انتقالات وب مانی

کارمزد نقل و انتقالات وب مانی
کارمزد نقل و انتقالات وب مانی ، خرید وب مانی ، فروش وب مانی ، خرید دلار وب مانی ، خرید دلار وب مانی ارزان ، ارزانترین دلار وب مانی
خرید و فروش وب مانی – وب‌ مانی (WebMoney) یک سیستم پرداخت جهانی برای انجام فعالیت‌های مالی آنلاین است که برای کسب‌وکارهای اینترنتی و مردم سراسر جهان امکان ارسال و دریافت پول را فراهم می‌کند. دفتر اصلی این شرکت در روسیه قرار دارد و از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. وب مانی ادعا می‌کند در حال حاضر بیش از ۳۹ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

با استفاده از وب مانی که رقیبی نه ‌چندان قدرتمند برای پی پل است، کسب‌وکارهای آنلاین قادر خواهند بود خدمات خود را به مردم سراسر جهان بفروشند و افراد هم می‌توانند خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را از پذیرندگان وب مانی خریداری کنند. همچنین انتقال آنلاین پول به سراسر جهان از خدمات اصلی وب مانی است.

این شرکت خدماتی مشابه با پی‌پل (PayPal) ارائه می‌دهد، اما به این دلیل در بین کاربران ایرانی محبوب شده است که به‌خاطر فعالیت این شرکت در روسیه، ساکنان کشورهای تحت‌تحریم مثل ایران هم می‌توانند از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

کارمزد نقل و انتقالات وب مانی

در‌صورتی‌ که بخواهیم دربین کیف پول های وب مانی نقل و انتفال مبلغی انجام دهیم پولی تحت عنوان کارمزد از اکانت فرستنده کسر می شود که میزان آن را در اینجا توضیح داده ایم .

سيستم وب‌مانی برای هر تراکش مالی به میزان 0.8 % کارمزد می‌گیرد که از فرستنده گرفته می شود . مثلا در شرایطی‌ که شما ۱۰۰۰ دلار برای فردی ارسال نمایید , وب مانی ۸ دلار دیگر

از اکانت شما تحت عنوان فرستنده کسر می نماید , پس شما برای ارسال ۱۰۰۰ دلار می بایست ۱۰۰۸ دلار در کیف پول خویش داشته باشید .

(( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید : جهت مطالب زیاد به عکس زیر کلیک کنید
ارزهای دیجیتال ، مطالب دیگر در ارزهای دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید دوج کوین ، خرید لایت کوین ، خرید و فروش پرفکت مانی ، خرید و فروش وب مانی ، خرید و فروش بیت کوین گلد

************************
(( با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید ))  

با کلیک به عکس زیر به کانال تلگرام سایت Exhadi بپیوندید

 

جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

جهت خرید انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال از ما به عکس خرید در زیر ( کلیک کنید)

جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

جهت فروش انلاین و اتوماتیک ارز های دیجیتال به ما به عکس فروش در زیر ( کلیک کنید)

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *